1 plaats over - za 21/1 - za 28/1 - Portes du Soleil

Ik heb een kamer geboekt in het 1861 Châtel Hostel: https://www.1861chatelhostel.com/. Bij een hostel gruwel je misschien van de gedachte aan stapelbedden, maar het is een eigen kamer met 2 aparte bedden. Ook heeft de kamer een eigen badkamer en in het gemeenschappelijke deel ligt een moderne keuken, een bar en een gezellig salon. Er is dus ook contact met andere reizigers. Er is 1 plaats over op de kamer voor wie zin heeft om 6 dagen te skiën in Portes du Soleil.

Ik ben een jongeman van 29 en sta graag van 's ochtends al op de piste om veel kilometers te maken over vooral blauwe en soms ook rode pistes. Ik beschouw mezelf dus als een lichtgevorderde skiër die geniet van mooie tochten langs pittoreske dorpen. Met après-ski heb ik niet zo veel, maar voor een drankje en een spelletje ben ik wel te vinden.

De prijs bedraagt momenteel € 542,50 en dit is inbegrepen:

  • 5 nachten van zondag 22/1 tot en met vrijdag 27/1
  • ontbijt
  • verwarmde skiopslag
  • 6-daagse skipas voor het volledige gebied van Portes du Soleil (580 km)
  • mijn Franse talenknobbel :)

Vervoer: ik neem op zaterdag 21/1 een bus vanuit Brussel naar Parijs en om 23:30 de rechtstreekse bus naar Genève. Die komt om 6:35 aan en vervolgens is het met de trein en bus naar Châtel. De terugreis start op vrijdag 27/1 rond 16 uur met aankomst om 11 uur in Brussel. Voor 54 euro heb ik een heen-en-terugreis geboekt. Hoewel ik mijn rijbewijs heb, kan je misschien afleiden dat ik geen eigen wagen heb :)

Wie wil er mee? Het is m’n eerste van 2 weken skiën dit jaar.

null
null
null
null

openskimap.org toont hoe steil een piste nu echt is.

Hey Jasper,
Klinkt interessant, maar ik ga dan ‘helaas’ al skiën.
Hopelijk vind je iemand.
Dirk

Dirk - LIVE unITed

Hey Dirk,
Van een luxeprobleem gesproken :)

Tot in Les Menuires alvast eind maart ⛷️

openskimap.org toont hoe steil een piste nu echt is.

Ondertussen heb ik iemand gevonden :)

openskimap.org toont hoe steil een piste nu echt is.

Top! Have fun!

Dirk - LIVE unITed

Plaats een reactie