Kamergenoot gezocht Tomorrowland Winter - 18-25 maart (vervoer vanuit België)

Hoi allemaal,

Ik ben op zoek naar een ski en snowboard buddy die mee wil gaan naar Tomorrowland Winter in Alpe Dhuez 2023.
Dit is van 18-25 maart. Accomodatie is reeds geboekt maar mn reisgenoot gaat niet langer mee, dus zoek ik vervanging. Samen slapen in 1 bed (we bouwen wel een kussen-muur) is wel een vereiste en halfpension/skipas/festival ticket 7-dagen zitten inbegrepen in de prijs.
Ikzelf ben 34j en kom uit Brugge, ga ook zelf rijden erheen (dus kan samen mits eerst richting Belgïe komen of in België afspreken).

Benieuwd of hier iemand te vinden is ervoor :)
Tot gauw!

Ohja, prijs = 1675 € .
I know… niet goedkoop, maar wel once in a lifetime :)

Niemand? :(

Misschien handig om erbij te vermelden welk dorp de acco zit? Ik heb toentertijd ook nog gekeken voor dit evenement maar kon alleen nog maar (betaalbare) accommodaties vinden in de omliggende dorpen.
Nu is €1675,- ook niet echt betaalbaar, maar goed.

Gang is alles

Hi Jesper,
Het hotel (MMV Les Bergers) ligt in Alpe Dhuez zelf, vlakbij de skiliften :)
Maar had dit er inderdaad moeten bijzetten

Sorry ik ga niet mee. Ga voor de 8ste keer dit jaar van 21 t/m 22 juli. Het was een soort Neverland voor mij echter met de pre-sale, wat kennissen etc is het tot nu toe steeds weer gelukt. Verblijven ditmaal in Niel op 3.5km van het festival terrein. Zin in! Altijd machtig mooie feesten TML, alleen ga ik een stukje goedkoper ;-) Vorig jaar was het €130,- voor de zaterdag. Dit jaar betaal ik €180 voor 2 dagen toegang en de acco is gratis gezien het feit de nicht van mijn festivalvriend daar een huis met jacuzzi heeft.

Andere beleving dan in de sneeuw maar ontzettend veel zin weer in. Have fun met de winter-editie!
Er zal vast iemand met je meewillen maar voor €1675,- en dan alles daar nog bij is best een pittig feestje vind ik.

Plaats een reactie