Wie gaat er deze week naar Gerlos plm 19 jan

Dit onderwerp gaat over de bestemming Gerlos

Dag allemaal.
Mijn zoon is sedert vandaag in Gerlos.
Sneeuwkettingen vergeten.
Hij probeert ze daar te krijgen.
Als dat niet lukt wil ik proberen om ze aan iemand mee te geven.
Meenemen zou lief zijn.
Het mooiste zou zijn als je 19/20 januari zou gaan.
Bedankt!

*bericht bewerkt door moderator (Yo-han) op 18 jan 2023 13:22

Hij is toch al tot daar gekomen? Dan zou ik zeggen: dan kom je vast ook weg… anders lokaal een setje kopen als het echt niet kan?

@Miel en als hij daar moet rijden?

@Miel en als hij daar moet rijden?

Tiny-M op 18 jan 2023 10:41

ik ken Gerlos persoonlijk niet, maar dat zou kunnen idd…

Mocht hij ze willen kopen, wij waren vorig jaar in Hochkrimml toen de sneeuwkettingen van onze huurbus braken. En met maar 1 ketting kom je echt daar de berg niet op…
De meeste tankstations verkopen ze, wel voor de hoofdprijs (€210 voor een setje)

Hij is inderdaad gisterenavond in Jehnbach aangekomen. Bijna sneeuwvrij. maar vanochtend was het glas op de Gerlospas. Dus met zijn all seasons was het beetje tobben. Tja, meestal gaan we in maart, zoals nu ook weer 10 maart, naar Kirchberg. Daar zijn de omstandigheden anders. Geen hoge passen daar dus ik kan me voorstellen dat ie het vergeten is. Jammer, maar het zij zo.

Hij is toch al tot daar gekomen? Dan zou ik zeggen: dan kom je vast ook weg… anders lokaal een setje kopen als het echt niet kan?

Miel op 18 jan 2023 10:38

Inderdaad, maar zaterdag moet ie weer de Gerlospas over zijn vriendin in Jehnbah ophalen en dan naar Mayrhofen waar ze samen gaan skiën. Dus je weet niet hoe de omstandigheden dan weer zijn. Pfffff

Mocht hij ze willen kopen, wij waren vorig jaar in Hochkrimml toen de sneeuwkettingen van onze huurbus braken. En met maar 1 ketting kom je echt daar de berg niet op…
De meeste tankstations verkopen ze, wel voor de hoofdprijs (€210 voor een setje)

Miekuh op 18 jan 2023 11:07

Het zijn prijzen, tja je bent dan afhankelijk van ze. Grrrr

Gerlos pas kan soms heel vervelend zijn!
Is opsturen een optie ?

Neerslag maakt niet gelukkig, gelukkig maken ze sneeuw...

In Gerlos bij het tankstation zijn ze wel te koop

Gerlos pas kan soms heel vervelend zijn!
Is opsturen een optie ?

HV180 op 18 jan 2023 20:07

Duurt te lang. Zaterdag moet ie er weer over. Tja

In Gerlos bij het tankstation zijn ze wel te koop

Harry6 op 19 jan 2023 12:42

Dank, Turbostop heb ik hem aangegeven. Maar nu.hoorde hij weer dat Audi bredere banden heeft. Maar goed. Hij moet het maar gaan vragen denk ik dan maar.

Zaterdag ga ik die kant op… Dan ben ik daar rond 18.00.
Heb je niet zoveel aan denk ik…

Zaterdag ga ik die kant op… Dan ben ik daar rond 18.00.
Heb je niet zoveel aan denk ik…

Edbl op 19 jan 2023 18:58

Bedankt, maar het gaat om zaterdagochtend. Fijne vakantie!

vanochtend was het glas op de Gerlospas. Dus met zijn all seasons was het beetje tobben.

Ron_Tiel_ op 18 jan 2023 13:09

Wel belangrijk dat de all seasons een M+S en een alpine symbool (bergje met een sneeuwvlokje erin) op de band hebben staan. Als dat niet zo is en er wat gebeurt krijg je daar gegarandeerd gezeur mee.

null

*bericht bewerkt door rcpk op 19 jan 2023 19:56

vanochtend was het glas op de Gerlospas. Dus met zijn all seasons was het beetje tobben.

Ron_Tiel_ op 18 jan 2023 13:09

Wel belangrijk dat de all seasons een M+S en een alpine symbool (bergje met een sneeuwvlokje erin) op de band hebben staan. Als dat niet zo is en er wat gebeurt krijg je daar gegarandeerd gezeur mee.

null

rcpk op 19 jan 2023 19:49

Ik geef dit aan hem door

Plaats een reactie