Gezocht: Vintage ski jack

Ik zoek als geintje een lekkere vintage ski jas, zo fout mogelijk!! Maat L/XL. Liefst voor een klein prijsje of te leen. Iets zoals onderstaande, maar het mag nog fouter! Ik ben al bekend met Etsy, maar misschien heeft hier iemand iets heel fouts liggen waar je vanaf wilt. Het is wel om in te skiën, dus het moet nog wel een beetje heel zijn.

null

*bericht bewerkt door Jools op 26 jan 2023 14:49

Stormchasen is mijn grote passie. Happystormchaser op facebook. 😄 Fan van Valloire. 😄

Hey dat is mijn vader man!!

Hey dat is mijn vader man!!

Dinictus op 26 jan 2023 14:48

Oh sorry man!

Stormchasen is mijn grote passie. Happystormchaser op facebook. 😄 Fan van Valloire. 😄

Ik zoek als geintje een lekkere vintage ski jas, zo fout mogelijk!! Maat L/XL. Liefst voor een klein prijsje of te leen. Iets zoals onderstaande, maar het mag nog fouter! Ik ben al bekend met Etsy, maar misschien heeft hier iemand iets heel fouts liggen waar je vanaf wilt. Het is wel om in te skiën, dus het moet nog wel een beetje heel zijn.

null

Jools op 26 jan 2023 14:47

Ik ben de gelukkige eigenaar van een soortgelijk fout jack. Gevonden bij de Reshare store (hippe Leger des Heils winkels in bijna elke grote stad te vinden). Vaak goedkoper dat de echt vintage winkels en natuurlijk kun je passen. De mijne kocht ik voor 16 euro en die is echt fout mooi lelijk prachtig.

Het alternatief is Vinted.nl. Ook daar kun je met slim zoeken hele toffe vintage skikleding vinden. Veel Vinted-leden wonen in Frankrijk, dus het aanbod oude skikleding is best groot. Vaak spulletjes nog van een oudere generatie die maar eens verkocht moeten worden. Ik kijk meestal in de zomer wanneer geen hond op zoek is. dan kun je nog flink afdingen.

Thanks, ja ik wil ook nog even langs de kringloop idd. Vinted had ik even gekeken maar ik denk dat ik niet goed heb gezocht. Heb al wel een leuke gevonden op Etsy.

Stormchasen is mijn grote passie. Happystormchaser op facebook. 😄 Fan van Valloire. 😄

Ik weet niet precies wat je zoekt, maar tot 20 euro is hier best wat fout te vinden: https://www.vinted.nl/vetements?color_id[]=15&size_id[]=209&…

Bijvoorbeeld: https://www.vinted.nl/hommes/vetements/manteaux-and-vestes/v…
https://www.vinted.nl/uomo/vestiti/abbigliamento-da-esterno/…

Bij de kringloop moet je enorm geluk hebben, is mijn ervaring. Meest spul is niet ouder 15 jaar. Reshare store heeft een aparte afdeling met vintage spul dat nog betaalbaar is. Op Etsy weten verkopers alles heel mooi te fotograferen, waar je er bij Vinted verkopers doorheen moet prikken.

En natuurlijk is er nog https://www.funkyalps.com/

*bericht bewerkt door Boule_de_neige op 26 jan 2023 15:15

Ja ik heb inmiddels de jassen gevonden op Vinted, moest Jack intoetsen ipv jas :P
Ik zie al dat er genoeg te vinden is dus bedankt voor de tips zover!

Stormchasen is mijn grote passie. Happystormchaser op facebook. 😄 Fan van Valloire. 😄

Ja ik heb inmiddels de jassen gevonden op Vinted, moest Jack intoetsen ipv jas :P
Ik zie al dat er genoeg te vinden is dus bedankt voor de tips zover!

Jools op 26 jan 2023 15:21

Had he mijn eerste link geprobeerd? Dat is namelijk de categorie ski-jassen voor heren in L/XL. 1 nadeel van vintage jassen is dat maten soms kleiner uitvallen en mouwen korter zijn.

PS: en natuurlijk wel even showen als je een exemplaar op de kop hebt getikt 😁

*bericht bewerkt door Boule_de_neige op 26 jan 2023 18:52

Thuis ligt er nog een zo goed als nieuwe foute skijas die mijn man jaren geleden te klein gekocht heeft. Zo met van die foute ruitjes 😬.
Nu zelf met vakantie tot 31/1, maar daarna kan ik je wel foto’s sturen.

Thuis ligt er nog een zo goed als nieuwe foute skijas die mijn man jaren geleden te klein gekocht heeft. Zo met van die foute ruitjes 😬.
Nu zelf met vakantie tot 31/1, maar daarna kan ik je wel foto’s sturen.

Errant op 26 jan 2023 19:34

Oeh nu ben ik heel benieuwd! :D

*bericht bewerkt door Jools op 26 jan 2023 22:11

Stormchasen is mijn grote passie. Happystormchaser op facebook. 😄 Fan van Valloire. 😄

Plaats een reactie