Skireis boeken

Hoi,

Waar boeken jullie je skireizen.
Zowel belgische als nederlandse websites graag.

Mvg

Aktief ski uit België, dit jaar de tweede keer (vorig jaar heel tevreden over). We waren op zoek naar een organisatie met Nederlandstalige skileraars en kidsclub in de namiddag voor onze dochter, en dat hebben we bij hen gevonden.

Sunweb

Overal en nergens. Ene keer via booking.com, dan weer via maps in een gebied appartementen zoeken, soms vvv, soms abritel en via via. Gek genoeg zelden via de operators. Weleens via Sunweb geboekt, was verder prima, maar meestal heb ik net wat andere wensen dan dat ze aanbieden.

*bericht bewerkt door Tiny-M op 27 jan 2023 17:07

Accomodatie vrijwel altijd via airbnb, soms rechtstreeks bij een particulier (gevonden via Google maps).
Skipassen met vroegboekkorting op de website van het gebied zelf.
Skilessen reserveren via de website van de skischool.
En dan met eigen auto op pad. Overnachting onderweg vaak op laatste moment via booking.com.

❄️

Wat wil je?
Ik ben vorig jaar met Estivant singles reis mee geweest
Ga nu met estivant eenoudervakantie

Niet goedkoop wel compleet ontzorgt

Hoi iedereen,
Wat zijn goede organisaties of websites om te boeken met kinderen?

Boek zelden via een organisatie. Zoek eerst een appartement / hotel via Booking, Airbnb, site van het dorp of gewoon Google. Probeer altijd rechtstreeks te boeken (bij Airbnb lukt dat meestal niet).

Wil je toch via een organisatie zijn Sunweb en TUI volgens mij prima.

*bericht bewerkt door havana op 01 feb 2023 10:34

Voorzitter Nederlandse Vereniging Brakke Skiliften

Hoi iedereen,
Wat zijn goede organisaties of websites om te boeken met kinderen?

K.G. op 01 feb 2023 10:23

Wij boeken altijd zelf een huisje of appartement via VVV, Interhome, booking of als we nog een x willen bij dezelfde dan boeken we rechtstreeks. Skipassen ter plekke, skilessen online via de site van de skischool zelf. Informatie zoek ik op internet/facebook/deze site

Ligt er aan wat je wilt.
Wij zoeken een hotel via de site van kinderhotels of Familotel en boeken dan rechtstreeks bij het hotel van onze keuze.
Dit zijn hotels die kinderopvang bieden en allerlei faciliteiten voor kinderen hebben, maar het is niet goedkoop.

De afgelopen jaren geboekt bij Sunweb, tui, summit en snowtrex.

(Maar ook weleens los geboekt, maar vaak mooie deals met pakketreizen…die losboeken niet goedkoper zijn/waren)

De afgelopen 36 jaar: altijd rechtstreeks bij uitbater/eigenaar.

De afgelopen 36 jaar: altijd rechtstreeks bij uitbater/eigenaar.

Rene4000 op 01 feb 2023 15:01

Idem en ongeveer even lang.

Bla, bla, bla.

Plaats een reactie