Bad kleinkirchheim voor beginners

Dit onderwerp gaat over de bestemming Bad Kleinkirchheim

Beste wintersporters,

Wij gaan in maart naar bad kleinkirchheim. Nu hebben wij een aantal beginners bij, ik vroeg me af in hoeverre dit gebied geschikt is voor hen? De pistekaart laat weinig blauwe pistes zien.

Welk deel leent zicht het beste voor beginners?

Daarnaast vroeg ik me ook af of er iets van apres ski te beleven is? Ik verwacht geen danpende apres-ski tent, maar zit er ergens een schirmbar oid waar het gezellig kan zijn?

Lees dit eens: https://www.wintersport.nl/skigebieden/badkleinkirchheim…
Doordat het niet echt druk is op de pistes kun je redelijk relaxed de rode pistes af als beginner. Boven in bij St.Oswald ook wel mooie brede pistes voor echte beginners.
Een schirmbar is te vinden bij de Keiserburgbahn. Zie je ook op de webcam. In de buurt van de skischool zit ook ergens een bar met wat apres-ski mogelijkheden en ook op het grote park in Bad Kleinkirchheim.

Piste 15&18 lenen zich uitstekend voor beginners. Ik zou eerst daarheen gaan en vanuit daar verder gaan kijken.

Qua apres ski…ik woon hier nu 3 jaar, maar heb het nog niet ontdekt. Inderdaad onderaan de Kaiserburgbahn is een klein tentje, maar of dat wat voorstelt…geen idee.

null

Piste 15, en daarachter 18

Plaats een reactie