Weggeefhoek/ wie is er blij mee?

Hier wil ik graag een gratis weggeefhoek maken op het forum van wintersport.nl. Omdat ik er een hekel aan heb dat spullen in mijn kast liggen te vergaan, terwijl iemand anders er blij mee kan zijn, Voor iedereen die spullen heeft die in de (al dan niet) in de weg liggen waar hij een ander graag mee wil helpen:

  • in dit topic is alles gratis
  • eventuele portokosten zijn wel voor de ontvanger

Om de spits af te bijten:

2 paar Falke skisokken SK2 voor mannen (of zijn ze unisex?), maat 42-45.
1 paar 3 dagen gebruikt en daarna 1 x gewassen & 1 paar nooit gebruikt.

1 x een code voor 2 uur toegang Snowwold, voor een eenmalig bezoek t/m 31 maart 2023, AH actie.

*bericht bewerkt door moderator (Rogier) op 22 feb 2023 11:58

Wat wil je ervoor?

Mr. Slow

Wat wil je ervoor?

Quick op 21 feb 2023 20:44

Niks. Vandaar weggeefhoek ;-) Eventueel paar euro verzendkosten voor de sokken als ik het moet opsturen (ophalen Rotterdam is gratis), tenzij iemand financieel een klotetijd heeft, dan stuur ik het gratis toe. Beetje aan de persoon zelf om dat te bepalen.

*bericht bewerkt door VanIJsselmuide1985 op 21 feb 2023 21:10

Ik heb wel interesse in de Falke sokken :)

Ik had ook wel interesse in de sokken, maar als je er iemand anders (bijv. Bram15) blij mee kunt maken is dat ook helemaal top!

Mr. Slow

Ik heb wel interesse in de Falke sokken :)

Bram15 op 21 feb 2023 22:29

Stuur me in een privébericht even je adres, dan stuur ik een paar naar je op.

Ik had ook wel interesse in de sokken, maar als je er iemand anders (bijv. Bram15) blij mee kunt maken is dat ook helemaal top!

Quick op 21 feb 2023 23:47

Stuur me in een privébericht even je adres, dan stuur ik een paar naar je op.

Sokken zijn weg, code voor Snowworld is nog beschikbaar.

Sokken zijn weg, code voor Snowworld is nog beschikbaar.

VanIJsselmuide1985 op 22 feb 2023 08:49

Ik zoek nog eens te gaan alvorens naar de bergen te gaan …

Alvast bedankt voor het aanbod hier .

Sokken zijn weg, code voor Snowworld is nog beschikbaar.

VanIJsselmuide1985 op 22 feb 2023 08:49

Ik zoek nog eens te gaan alvorens naar de bergen te gaan …

Alvast bedankt voor het aanbod hier .

evert op 22 feb 2023 09:08

Staat in je inbox!

Ik heb nog 1 code voor 2 uur toegang Snowwold, voor een eenmalig bezoek t/m 31 maart 2023, AH actie.

Ja ik zou de code graag willen. Kan ik de nieuwe materialen nog eens testen voor ik naar Oostenrijk vertrek.

Ja ik zou de code graag willen. Kan ik de nieuwe materialen nog eens testen voor ik naar Oostenrijk vertrek.

Ruman op 22 feb 2023 11:36

zie inbox!

Ik ben uitverkocht ;-) maar laat het onderwerp even openstaan i.o.m. @Rogier, omdat er misschien een vaste “weggeefhoek” gecreëerd is hierbij/ gecreëerd kan worden (?). @Rogier, aan jou wat je ermee wilt doen verder.

Ik heb dit topic sticky gemaakt, hoop dat er leven in blijft :-)

Click. Click. Peace

Telescopische skistokken, black diamond traverse, her en der wat kras sporen. Tegen verzendkosten over te nemen.

null
null
null
null

Ik ben nog een mooie Diel sport skijas in de kast liggen. is mij een maatje te groot.
2 weken gebruikt. zgan.
Maat L

Uiteraard voor niks!

null

Ik heb ook nog wat klein grut liggen voor kinderen van ca. 4 jaar. Een skibroek, sokken en een thermo en misschien nog een bril.

Alles tegen verzendkosten. Stuur maar een PB.

Voorzitter Nederlandse Vereniging Brakke Skiliften

Telescopische skistokken, black diamond traverse, her en der wat kras sporen. Tegen verzendkosten over te nemen.

null
null
null
null

Sjaak27 op 22 feb 2023 12:16

Hoi Sjaak. Ik heb wel interesse in de skistokken. En neem ze graag van je over.

Ik zal vanavond ook eens in de kast kijken of er nog wat ligt.

Ik ben nog een mooie Diel sport skijas in de kast liggen. is mij een maatje te groot.
2 weken gebruikt. zgan.
Maat L

Uiteraard voor niks!

null

RubenI95 op 22 feb 2023 12:20

Hoi Ruben, ik heb interested in de skijas! Ga binnenkort naar Oostenrijk en heb een nieuwe nodig.

Groet ,
Bart

null

Mooi Koninklijk oranje ski broek! Maat M. Ligt al tijdje in de kast … nooit gedragen zelfs. Gratis op te halen of verzenden tegen portokosten.

MrSki, daar heb ik zeker interesse in! Zoon heeft nu S en is volgens jaar zeker toe aan M.

*bericht bewerkt door mardejo op 26 feb 2023 17:37

@Mardejo Je hebt een pbtje

@rogier is het misschien in te stellen dat mensen hier onbeperkt hun bericht aan kunnen passen ipv alleen tot een half uur na plaatsen. Dan kunnen mensen het in hun bericht er bij zetten wanneer iets weggegeven is, anders is het straks totaal onoverzichtelijk wanneer het topic veel groter is geworden.

Born to Ride

De Koninklijke oranje ski broek heeft een nieuwe eigenaar gevonden!

Stokken zijn ook vergeven.

Plaats een reactie