Les Sybelles 5/03/2023

Beste wintersporters,

Ik vertrek op 5 maart naar Les Sybelles voor 4 dagen te skiën. Eventueel meer dagen skiën, als er andere voorstellen komen. Ik ben op zoek naar 2 of 3 goede skiêrs. De prijs van verblijf, ontbijt inbegrepen komt op nog geen 300 euro per persoon.

Vriendelijke ski groeten,
Peter

*bericht bewerkt door Peter007 op 22 feb 2023 17:06

Peter Hertegonne

PS:

Ik beschik over een wagen met dakkoffer en winterbanden Skipas voor 3 dagen is inbegrepen, maar kan nog mits een kleine bijslag 4 dagen worden

*bericht bewerkt door Peter007 op 22 feb 2023 18:10

Peter Hertegonne

Beste wintersporters,

Aangezien niet veel reactie komt op mijn bericht, ga ik er nog iets bij doen. Dus 4 dagen ski (mits een kleine bijdrage) en Hotel + ontbijt en vervoer per wagen voor 300 euro per persoon. Juist de péage nog delen.

Ski groeten,
Peter

*bericht bewerkt door Peter007 op 23 feb 2023 12:21

Peter Hertegonne

Ha Peter,

Alhoewel ik niet mee zal gaan wil ik toch even melden dat dit soort pogingen tot samenwerking hier vaak wel lukken. Misschien heb je het moment ff tegen oid. Je propositie ziet er in ieder geval leuk uit.

Hoi Peter,

Een mooie budgetreis voor lichtgevorderde skiërs, maar ik ga passen.
Succes met het vinden van mede-reizigers.

gr

Beste Wintersporters,

Nog steeds geen liefhebbers ??? 300 euro skipas 4 dagen inbegrepen alsook de autorit. Enkel de peage delen ??,

Ski groeten,
Peter

Peter Hertegonne

Beste Wintersporters,

Ik verblijf in Hôtel & Résidence Mont Corbier. Het ontbijt is inbegrepen.

Ski groeten,
Peter

Peter Hertegonne

Wil je niet een paar dagen langer? Ga je pas op zondag?

Mooie reis. En wel ok hotel denk ik. Zondag pas vertrekken?

hey ! inmiddels volk gevonden? zit met dezeflde vraag. ben dit jaar al 2x geweest, maar het blijft kriebeleln grtjs Robbe

@Robvra94,

Sorry hoor…Volzet

Vriendelijke ski groeten,
Peter

*bericht bewerkt door Peter007 op 28 feb 2023 15:21

Peter Hertegonne

Plaats een reactie