Ski vrienden/vriendinnen gezocht

Ik als groot Wintersport liefhebber, die gek is op skiën en apres skiën, zou het heel erg leuk vinden om een leuk groepje te vormen en voor een paar dagen naar Oostenrijk te gaan. Op dit moment lukt het mij niet om met vrienden of met familie te gaan…. Maar ik wil zo graag nog even op die lange latten te staan en genieten van al het moois van Oostenrijk, ik ben een jonge vrouw van 43 en ben een gevorderder skier is. sociaal en van gezelligheid houdt! En heb jij ook niemand die mee kan om een paar dagen te skiën… lijkt dit je wat misschien iets, misschien kunnen we dan even gaan kijken of het klikt en wat de mogelijk zijn 😉 laat het me maar weten beste wintersport vrienden!!

Hoi Angelique,

Wellicht dat ik wel interesse heb om nog rond 18 Mrt te gaan. Stuur me eens je fb profiel om eens te kijken of.dit goed gaat komen.

GroetjesDennis

Hoi Angelique,
Ik heb interesse van 11 maart tot begin april. Heb je een persoonlijk berichtje gestuurd met een aantal aanknopingspunten om te kijken of het een beetje matcht met andere geïnteresseerden.
Groet,
Jos

Hey Angelique,
Ik ben 44 jaar en heb dezelfde interesse’s.
graag overdag goed doorskien en eind daarvan drankje in de apres ski.
graag Oostenrijk voor een paar dagen. voorkeur ischl of solden (hoog gelegen).
graag hoor ik van je of er al plannen zijn voor een paar dagen…
greetz

Ik als groot Wintersport liefhebber, die gek is op skiën en apres skiën, zou het heel erg leuk vinden om een leuk groepje te vormen en voor een paar dagen naar Oostenrijk te gaan. Op dit moment lukt het mij niet om met vrienden of met familie te gaan…. Maar ik wil zo graag nog even op die lange latten te staan en genieten van al het moois van Oostenrijk, ik ben een jonge vrouw van 43 en ben een gevorderder skier is. sociaal en van gezelligheid houdt! En heb jij ook niemand die mee kan om een paar dagen te skiën… lijkt dit je wat misschien iets, misschien kunnen we dan even gaan kijken of het klikt en wat de mogelijk zijn 😉 laat het me maar weten beste wintersport vrienden!!

AngeliqueK op 26 feb 2023 06:45

Goedemorgen Angelique,

Ik zou ook graag nog een weekje in de Oostenrijkse sneeuw willen bezoeken. Ik ben 45, heb afgelopen 3 jaar helaas niet geskied: ik kwam aardig van de berg af, maar ben geen durfal 😉 Ik kan genieten van de Oostenrijkse gezelligheid en de sfeer van de authentieke berghutten. Wellness in een hotel kan ik ook absoluut waarderen. Overweging: Tirol: Obergurgl is voor mij een bekend gebied waar zowel sneeuw als zon nog kansrijk is, in maart. Wellicht geeft dit bericht aanleiding om contact te zoeken? Groet, Britt

Hoi,

Ik heb ook wel interesse maar n niet al te groot budget.
Mochten er concrete plannen zijn dan hoor ik t graag.

Ik als groot Wintersport liefhebber, die gek is op skiën en apres skiën, zou het heel erg leuk vinden om een leuk groepje te vormen en voor een paar dagen naar Oostenrijk te gaan. Op dit moment lukt het mij niet om met vrienden of met familie te gaan…. Maar ik wil zo graag nog even op die lange latten te staan en genieten van al het moois van Oostenrijk, ik ben een jonge vrouw van 43 en ben een gevorderder skier is. sociaal en van gezelligheid houdt! En heb jij ook niemand die mee kan om een paar dagen te skiën… lijkt dit je wat misschien iets, misschien kunnen we dan even gaan kijken of het klikt en wat de mogelijk zijn 😉 laat het me maar weten beste wintersport vrienden!!

AngeliqueK op 26 feb 2023 06:45

Hallo,Ik heb ook interesse. Laat het me maar weten. Groetjes,
Gos

Ik heb evt ook interesse! Zie mijn post van zojuist: https://www.wintersport.nl/forum/topic/529430

Ojee hoe kom ik naar beneden? De piste die is rood!

Hallo allemaal,
Ik heb ook wel interesse om mij aan te sluiten bij een groepje skiërs.
Ik heb sinds corona niet meer op de skilatten gestaan. Het gaat de komende dagen nog extra sneeuwen dus er is zeker nog sneeuwgarantie in de komende paasvakantie. Ik ben een redelijk goeie skiër en heb al ervaring in Frankrijk (Les 3 vallées, Les Sybelles, Les 2 Alpes, Alpe d’Huez), Oostenrijk ( Sankt Anton am Arlberg, Saalbach Hinterglemm) en Zwitserland (Grindelwald Jungfrau region). Ik ben 49 jaar en ik werk in het onderwijs. Mijn vrouw en dochter houden niet van skiën daarom dat ik mij wil aansluiten in een groepje. Ik wil dus heel graag nog op de skilatten staan de komende paasvakantie. Ikzelf heb een aantal hele leuke en budget vriendelijke ideëen want in de paasvakantie kan het heel voordelig. Ik verkies een hoger gelegen skigebied boven 2.000 m. Ik pas mij heel gemakkelijk aan, en ik ben heel flexibel. Ik heb mijn eigen skimateriaal. In het verleden organiseerde ik zelf al eens een paar keer een skivakantie met eensgezinden op deze website en dat viel altijd heel goed mee. Ik ben dus beschikbaar om mee te gaan skiën tssn 31 maart en 15 april. Het zou fantastisch zijn om naar Frankrijk te gaan in Alpe d’Huez of les 2 alpes. Daar zijn er zelfs een aantal heel voordelige aanbiedingen voor deze paasvakantie dus niet duur maar wèl skiën in hoog gelegen gebied. Maar ik hoor ook graag jullie ideëen. Jullie mogen mij contacteren als er nog plaats is. Uiteraard wil ik meedelen in alle kosten. Het zou fijn zijn om met 3 of 4 personen een voordelig appartementje te delen … een dan let’s go for it. Ik woon in Bilzen - België (vlakbij Maastricht). Ik geef jullie mijn tel nr 0032-(0)495 30 09 54. Ik ben benieuwd naar jullie reactie. Groeten Koen

Koen atomic

Wat toevallig! Ik wilde een zelfde bericht als jou gaan plaatsen! Ik ben namelijk ook een groot wintersportliefhebber en op zoek naar een leuk groepje, waar een klik mee is. Ik (vrouw, 48 jaar) ski al 40 jaar, maar houd ook zeker van de gezelligheid. Ik heb dit jaar al met het gezin geskied, maar vroeger ging ik altijd nog een paar dagen skiën met collega’s, maar dat wordt helaas niet meer georganiseerd (en ik ben zzp-er geworden, dus dat gaat ook niet meer:) ). Bij voorkeur zou ik dit jaar nog willen skiën. Heerlijk! Hopelijk zijn de apres-skitenten ook nog open in april? Ik ben flexibel qua periode en bestemming. Last-minute mag wat mij betreft ook; dan is er meer zekerheid dat het mooi weer wordt :). Ik kan een gratis auto regelen (lease-auto).

Misschien interesseert dit jullie https://www.wintersport.be/forum/topic/529863

Dirk - LIVE unITed

Plaats een reactie