Verkeer Saalbach naar Salzburg

Wij vertrekken zaterdag met de taxi van Saalbach naar vliegveld Salzburg. Normaliter zo’n 1,5u rijden. Maar ivm drukte wil ik het erg ruim nemen want wil m’n vliegtuig niet missen.
Wat is jullie ervaring met de drukte op die route?

*bericht bewerkt door moderator (Rogier) op 28 feb 2023 21:26

Oh ja, en weten jullie of je ook met de trein kan? Die staat niet in de file :-)

Met de trein rijd je helemaal via St. Johann im Pongau. Dat duurt van deur tot vliegveld bijna 3u, want in Salzburg moet je overstappen op de bus.
Ook op drukkere dagen rijdt je er niet veel langer over. De tunnel op de grens kan gebruikt worden voor blockabfährtigungen. Maximaal een half uur vertraging zou ik zeggen.

Gewoon Taxi bestellen en alleen doorgeven hoe laat je vliegtuig vertrekt, zei geven dan zelf aan hoe laat ze je komen halen en dat is ruim van te voren, ze weten precies de drukte punten op de weg, en gaan vaak tussendoor.

Dienten Die Alte schule

*bericht bewerkt door paolie op 01 mrt 2023 07:18

Met de trein rijd je helemaal via St. Johann im Pongau. Dat duurt van deur tot vliegveld bijna 3u, want in Salzburg moet je overstappen op de bus.
Ook op drukkere dagen rijdt je er niet veel langer over. De tunnel op de grens kan gebruikt worden voor blockabfährtigungen. Maximaal een half uur vertraging zou ik zeggen.

Bennie op 28 feb 2023 21:43

Wat zijn blockabfahrtigungen?

Gewoon Taxi bestellen en alleen doorgeven hoe laat je vliegtuig vertrekt, zei geven dan zelf aan hoe laat ze je komen halen en dat is ruim van te voren, ze weten precies de drukte punten op de weg, en gaan vaak tussendoor.

Elly3 op 28 feb 2023 22:03

Ok dank, de taxi op de heenweg zei dat hij er een vorige rit 3 uur over had gereden ivm drukte.

Plaats een reactie