Omkleden Königsleiten

Zaterdag moeten wij al op tijd uit onze accomodatie. We willen echter wel nog even lekker skiën die dag. Iemand toevallig een tip waar wij ons einde van de dag nog even kunnen opfrissen/omkleden?

Onze accomodatie heeft hier geen mogelijkheden voor helaas.

*bericht bewerkt door moderator (Yo-han) op 06 mrt 2023 09:18

Thank God summer is over!

Omkleden?? Je kan toch gewoon in je skikleren rijden?

Dat zou zeker kunnen…
Alleen zijn er altijd meerdere opties waarop mensen zich kunnen verplaatsen.
Auto, bus, trein, vliegtuig, ik noem maar wat.
Daarbij vindt de één het geen probleem om in skikleding aan een terugreis te beginnen, terwijl een ander het fijn vindt zich even op te frissen en om te kleden.

Dus mochten er suggesties zijn…

Thank God summer is over!

Toilet van een hotel. Ga even wat eten en of drinken onderaan bij de Dorfbahn en kleed je om.

In Gerlos is een wintercamping, misschien een mogelijkheid!

Ik heb het met een shortski weleens gehad. Ben toen na het skieen gelijk aangereden tot de 1e autohof in Duitsland en heb me daar gedoucht en gegeten voor ik mijn weg terug vervolgde.
Prima schone en grote douche cabine.

Ribbels, ribbels en nog eens ribbels....

Omkleden?? Je kan toch gewoon in je skikleren rijden?

marklit op 01 mrt 2023 18:39

Pfoe nee 1x gedaan maar met 20 graden in de wagen gaan al die isolerende materialen je goed tegen zitten.

Verder: wat @Shane zegt. Luitjes die er moeite mee hebben kunnen altijd nog op de achterbank zich omkleden. Mocht het nou sneeuwen dan zou ik een (invalide) toilet opzoeken. Wel badslippers meenemen!

Gang is alles

Met de auto? Leg je ‘gewone’ kleding los bovenop de al ingepakte bagage, en zet de auto bij het dalstation van een lift met een goede toiletruimte, kleed je na het skiën om (ik mag hopen dat het gaat om een broek en gewone schoenen en meer niet…) en geef gas. Douchen kan thuis ook.Wij doen het zo al jaren en binnen een kwartiertje rijden we. Simpel zat.

Life is what happens while you were checking your phone

Ik vind het toch typisch. Iemand vraagt om advies over waar ze zich kan omkleden en opfrissen en er komen allerlei meningen van wat zijzelf van omkleden en opfrissen vinden. Als je geen advies hebt wat betreft een locatie van omkleden/opfrissen, laat dan je mening achterwege. Het voegt niks toe voor de TS, lijkt me.

Mijn hemel zeg, kleed je even snel om op de parkeerplaats.

Shane op 01 mrt 2023 19:38

Zo doe ik het ook maar als je dit niet wil spring dan effe een (gehandicapten-)toilet binnen. ;-)
In een skibroek rijden vind ik maar niks (glijdt op mijn lederen zetel en is te warm) en ermee gaan tanken staat ook nog vreemd met mijn Van Bommels er onder. :p

Bla, bla, bla.

En waarom wil je dat zeggen? Misschien ben ik het wel met je eens, maar is het nodig om dat te ventileren.
Je kan ook op normale manier vertelen hoe jij dat zelf zou oplossen zonder daar verder een waardeoordeel aan te hangen.
Als je zelf ergens minder ervaring mee hebt of van af weet en je zou dan voor de kenners een ‘domme’ vraag stellen, is het toch ook niet leuk als op een negatieve manier wordt beantwoord.
TS’er heeft niet gevraagd wat de meningen hier over zijn tenslotte. Dan zou je lekker los kunnen gaan.

Het is toch ook gewoon een achterlijke vraag? Dat mag toch wel gezegd worden op een forum?

Geraertshoven op 03 mrt 2023 10:01

Dit kan toch echt niet!

Misschien heeft iemand persoonlijke redenen waarom die zich wil opfrissen en dan komen zulke opmerkingen…

Probeer u eens in iemand anders te verplaatsen ipv zulke domme dingen te roepen.

Ribbels, ribbels en nog eens ribbels....

Neem een korte duik in het zwembad, kun je je opfrissen en andere kleding aan doen.

Natuurlijk kunnen wij ons omkleden op een parkeerplaats, wc of dergelijke plek. Dat is ook helemaal geen probleem en kunnen wij zelf ook bedenken.
Wij weten echter uit andere gebieden dat je soms ook bij de bergbahnen een doucheruimte hebt of weleens een zwembad dat aangeraden wordt.

Dus als de mogelijkheid er is dan vinden wij het fijn om even gedoucht aan onze terugreis te beginnen. Dat anderen dat onzin vinden of niet nodig is prima, iedereen bepaalt dat voor zich.

Thank God summer is over!

Het is toch ook gewoon een achterlijke vraag? Dat mag toch wel gezegd worden op een forum?

Geraertshoven op 03 mrt 2023 10:01

Het is geen achterlijke vraag, en jij bent hier niet om dat te bepalen lijkt mij. Als iemand wil douchen einde dag voor de terugreis en iemand hier weet waar…daar is het toch een forum voor. Niet om met een grote muil luid te verkondigen dat het allemaal stom is. Maar goed, nu doe ik het ook, fok.

Verder zou ik zoeken naar een wintercamping of sportcentrum

In Fügen is een zwembad, kom je langsrijden wanneer je het dal verlaat.
Een avondkaart (vanaf 16:00) kost €4,00 dagkaart €8,50 https://www.erlebnistherme-zillertal.at/

Vind ook dat er veel reacties zijn die TS veroordelen. Vroeger gingen we met de bus en dan vertrok je 's avonds weer na een hele dag skiën naar huis. En ja, je moest je appartement 's morgens al uit dus ook vaak gevraagd naar douche gelegenheid. Altijd wel gevonden, maar ging nooit van harte. Blij dat we daar niet meer mee zitten. Kan me de behoefte goed voorstellen. We zijn niet allemaal bewust van onze eigen stank na een dag skiën, blijkbaar uit de verwijtende reacties.

“nog even kunnen opfrissen/omkleden” is de vraag die in de openingspost gesteld wordt. Dat is toch wel iets heel anders dan douchen, voor mij. Maakt mij niet uit verder hoor, het is een alleszins vermakelijk topic 😁.

Volgende keer een hotel, met zwembad/wellness nemen, daar valt altijd iets te regelen 😉.

I can stick uphill ice, on my saucer...

Er zijn in dit topic een paar opmerkingen geplaatst die m.i. totaal niet door de beugel kunnen. Seksistische opmerkingen ook nog. Ik ben verbijsterd dat hier niet ingegrepen wordt en dit geaccepteerd wordt. Doe er eens wat aan!!!

toetersenbellen op 04 mrt 2023 08:50

Akkoord…
Ik wil wel een pluim geven voor topic starter @Lisa. Die zich niet laat meeslepen in de ongepaste of er niet toe doende commentaren, en zeer “professioneel” blijft reageren. Prima…! Er kunnen er hier enkele iets van leren…

*bericht bewerkt door Videast op 04 mrt 2023 09:15

Het is toch ook gewoon een achterlijke vraag? Dat mag toch wel gezegd worden op een forum?

Geraertshoven op 03 mrt 2023 10:01

Dit kan toch echt niet!

Misschien heeft iemand persoonlijke redenen waarom die zich wil opfrissen en dan komen zulke opmerkingen…

Probeer u eens in iemand anders te verplaatsen ipv zulke domme dingen te roepen.

Snowball op 03 mrt 2023 12:05

Dit kan inderdaad niet even grote schoonmaak gemaakt

Click. Click. Peace

Wat een service hier in Königsleiten, in 2021 hebben ze hier het Königsleitner Infrastruktur Gebäude gebouwd. Hier kwamen we terecht om onze bagage te stallen, ze hebben prima kluisjes.
Nadat we het gebouw wat verder hadden bekeken bleken er ook toiletten, douches en lounges te zijn. Speciaal ook met het idee voor mensen die al 's morgens uit hun accomodatie moeten maar nog wel willen skiën. Die kunnen hun bagage kwijt, na de skidag opfrissen en rustig ergens wachten totdat bijvoorbeeld de bus gaat.

Dus het opfrissen is gelukt😉

Thank God summer is over!

Kijk eens aan… en dan wilden ze je hier in je blote **** op de parkeerplaats laten staan… 😋
Goede reis terug!

Ribbels, ribbels en nog eens ribbels....

Top @Lisa. dat je iets gevonden hebt gevonden. Gooien we dit topic dicht voor er nog meer oude mannen wat willen vinden van een vrouw die zich ergens omkleden wil.

*bericht bewerkt door Yo-han op 06 mrt 2023 09:17

MAND!

Plaats een reactie