Ongeval op skipiste

@leon100 en met dat laatste bedoel je de op dit forum toch wel behoorlijk bejubelde dalafdaling? Hahaha. Maar ben het volledig met je eens hoor ;)

Inderdaad drukte vermijden en ogen in je rug. Stoppen aan de zijkanten en een eventueel gevaar/kamikazepiloot komt altijd van boven, nooit van beneden ;)

Edwin van Riel

Gisteren in Mayrhofen 6 à 7 helikopters zien landen op 1 dag. Geeft wel aan hoeveel brokken er gemaakt worden met de huidige condities. Kan uiteraard ook eenzijdig zijn, maar dat het momenteel opletten geblazen is lijkt me wel duidelijk.

rcpk op 19 feb 2024 06:59

Dat zegt niet zo heel veel. Een jaar of 15 geleden lag ik een week in het ziekenhuis in Landeck/Zams. Vanuit het raam had ik zicht op het helikopterdek. Het was echt de hele dag door af en aan. Was ook toen voorjaarsvakantie.
In Fiss zaten wij in Haus Pedrus. Precies tegenover het dat pension had je (toen in ieder geval) de keerplek voor bussen. Als we wat vroeger stopten en op het balkon zaten, dan zag je ook de ene na de andere ambulance aankomen om slachtoffers op te halen.
Misschien is het nu nog wel meer, maar ik geloof er niets van dat het echt zo enorm veranderd is. Skiën is gewoon een gevaarlijke sport en daar kan ik helaas uit eigen ervaring over meepraten ;-)

Peter Pos

Sterkte met het herstel Bas. Vervelend. Netjes gegevens uitgewisseld met de snowboarder?

Roy83 op 19 feb 2024 09:04

Ik neem aan dat Bas inmiddels wel hersteld is hahaha (topic is van maart 2023)

evr66 op 19 feb 2024 09:24

Ik zie dat de topic nog steeds open staat, hihi…
Ben inmiddels weer bijna de oude.
Het is alweer een jaar geleden, en zit deze week gelukkig weer in het Zillertal. Voorzichtig zijn met de knieën, maar het gaat prima.
Bedankt voor jullie reacties!!

Mooi, geniet er van!

Edwin van Riel

Plaats een reactie