Seks in skilift

https://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20230306_93493912

Big Brother figuur Geraldine Kemper geeft toe dat ze met haar vriend Freek een nummertje heeft gedaan in de skilift. Een gondel uiteraard, het zou best avontuurlijk zijn in een stoeltjeslift. We kunnen de trend naar meer gondels dus alleen maar toejuichen.

Zijn er nog mensen die ontboezemingen willen doen? Letterlijk en figuurlijk…

*bericht bewerkt door moderator (Yo-han) op 08 mrt 2023 13:51: verhuisd naar juiste categorie

Niet echt…

The mountains are calling and I must go ~ John Muir

Schijnt dat zij nogal eens wat uit haar duim zuigt. Zou er niet teveel van geloven.
En voor het geval het wel waar is; lijkt me meer iets dat je doet voor de aandacht dan dat het nou echt lekker is in zo’n gondel.

Niet alleen uit de duim blijkbaar.

Geen idee hoe fijn het is, maar als ik hoor waar mensen het allemaal doen, lijkt een gondel mij nog behoorlijk aangenaam.

Het komt wel heel dicht bij zo…

Heb laatst best ietsiepietsie gefantaseerd over een intiem samenzijn met een dame in de lift…

scary.

Totales Vollidiot

Meer plek dan in de auto… en het vluggertje onder tijdsdruk heeft iets erotisch niet ;-) Alleen wat gevaarlijker dan pak 20 jaar geleden nu iedereen een mobieltje heeft dat alles kan registreren. Was er geen Belgische burgemeester die betrapt was op een Spaanse toren, tijdens een vluggertje?

Dubbel

Volgens mij zijn er erg veel mensen met te veel vrije tijd…

Volgens mij zijn er erg veel mensen met te veel vrije tijd…

Maxski op 08 mrt 2023 14:32

Tja, de tijd dat je naar boven gaat ligt toch vast. Kunnen we gelijk iets fijn doen intussen. Beetje babbelen, aandelen checken of…

Als je teveel vrije tijd hebt en een beetje hitsig en alleen met je vrouw bent en het is een beetje mistig: Why not! Heb in een skigebied wel eens buiten wat staan voren, een gondel lijkt me puur comfortabeler. Plus: dankzij de skischoenen is de houding…

Ik heb het wel eens midden op de piste gedaan in Cortina d’Ampezzo (ter hoogte van Son dei Prade).

Wel midden in de zomer. Aangenamer en je valt er niemand mee lastig, want dan is daar echt helemaal niets te doen.

Zomer lijkt me ook aangenamer ja…

Het komt wel heel dicht bij zo…

Heb laatst best ietsiepietsie gefantaseerd over een intiem samenzijn met een dame in de lift…

scary.

Kdtl op 08 mrt 2023 12:42

We kunnen al een heel verhaal schrijven. In een ander topic ontstond er een vakantie romance toen een jongedame in de rij op de latten van een heer stond en deze zich omdraaide, de fantasie tot intimiteit komt erbij en hoppa, niet enkel de wind die de gondel doet…

Ik dacht na het lezen van de topic titel dat dit topic een oproep betrof:)

Ik dacht na het lezen van de topic titel dat dit topic een oproep betrof:)

Amelm op 08 mrt 2023 17:55

Dat leek jou wel wat, met een koning?

Ik dacht na het lezen van de topic titel dat dit topic een oproep betrof:)

Amelm op 08 mrt 2023 17:55

Wie het schoentje past, trekke het aan.

ontboezemingen
zuigt.
Niet alleen uit de duim blijkbaar.
een vluggertje?
op de piste gedaan
trekke

En dit allemaal op een Wintersportforum, wanneer je dan weet waarom sommigen geband worden.😁😂 @Rogier 😉

Born to run. B.S.

Oei oei, blijkbaar doen ze in Urk ook aan wintersport…

Ik dacht na het lezen van de topic titel dat dit topic een oproep betrof:)

Amelm op 08 mrt 2023 17:55

In dat geval was hij wel verplaatst naar de meet & greet categorie 😉

MAND!

Miet en Griet? Nog schoon vrouwvolk.

Plaats een reactie