European Gay Ski Week 18/03, Les Arcs

Gisteren heb ik voor mezelf en 2 maten een vakantie geboekt naar Les Arcs op 18/03.
Nu kom ik er zojuist achter dat net die week hier ook de European gay ski week doorgaat…

Ik ben van het principe: leven en laten leven.
Maar als het van mij afhing had ik de single & ready to mingle blondes ski week gekozen :D

Iemand ervaring met de drukte en sfeer in die week?

*bericht bewerkt door moderator (Rogier) op 14 mrt 2023 14:24

Haha, ik ben een keer in zo’n week in Sölden geweest. Er hingen hier en daar wat regenboogvlaggen, en op het feest vrijdagmiddag boven op de berg een groepje dansend in een string. Verder weinig van gemerkt. Heb dan ook niet het nachtleven bezocht

Ik was daar vorig jaar (als deelnemer). Het concentreert zich alleen in Les Arcs 1950 en 2000. De dagelijkse apres ski is bovenop een dakterras in 2000 en de feesten ‘s avonds uiteraard binnen in clubs. Dus ja, het is daar op straat en in de bars en restaurants wat kleurrijker dan normaal die week. Tijdens het skiën (in het hele gebied) kan je er bij de lunchtent waar die dag gezamenlijk wordt geluncht ook tegenaan lopen. Maar om het allemaal wat in perspectief te plaatsen: het is een evenement met ongeveer 1000 mensen en er zijn 35000 bedden in heel Les Arcs….

aar als het van mij afhing had ik de single & ready to mingle blondes ski week gekozen :D § Bergeee op 14 mrt 2023 10:46

Het één sluit het ander natuurlijk niet uit? :)

Maar als het van mij afhing had ik de single & ready to mingle blondes ski week gekozen :D

Bergeee op 14 mrt 2023 10:46

Misschien zijn die mensen wel allemaal single en ready to mingle? Wie weet misschien een hele nieuwe wereld die voor je open gaat?

aar als het van mij afhing had ik de single & ready to mingle blondes ski week gekozen :D § Bergeee op 14 mrt 2023 10:46

Het één sluit het ander natuurlijk niet uit? :)

Bernard88 op 14 mrt 2023 11:48

Dju, je was me te snel af :-))))

Ik zou r gewoon lekker van genieten

@Bernard88 @King_of_the_Wedge Wie weet, what happens in Les Arcs stays in Les Arcs 😂
@Skimo Zijn deze locaties gereserveerd voor het evenement of kan iedereen er nog terecht?
We zitten in Vallandry en willen wel eens naar een dorp met (meer) nachtleven. Maakt ons niet echt uit wie er is of wat er te doen is maar ga geen inkom betalen voor een evenement waar ik niets mee heb op een locatie waar je normaal gratis kan komen.

Oh oké, 1000 bezoekers is best kleinschalig dus op de drukte op de piste zal het wel geen invloed hebben.
Als het gezellig is gaan we er ene drinken, anders perfect te ontwijken.

Genieten zullen we zowieso!

Als iemand nog tips of must do’s heeft, shoot! Gaan er voor de eerste keer heen.

Plaats een reactie