Forumreacties in omgekeerde volgorde, laatste eerst?

Hi,

Is het een idee om bij het openen van een forumbericht de laatste reactie als eerste te tonen, nu moet je bij sommige items eerst naar pagina 15 en dan naar beneden scrollen om de laatste actuele reactie te zien.

Als er meerdere pagina’s zijn dan staat er een pijltje achter de titel. Als je daar op drukt ga je direct naar de laatste pagina en ook normaal gezien naar de laatste reactie.
Echter heb ik op mijn mobiele telefoon gemerkt dat je vaker ergens halverwege de laatste pagina terecht komt.

Nooit eerder gezien, thanks

Als er meerdere pagina’s zijn dan staat er een pijltje achter de titel. Als je daar op drukt ga je direct naar de laatste pagina en ook normaal gezien naar de laatste reactie.
Echter heb ik op mijn mobiele telefoon gemerkt dat je vaker ergens halverwege de laatste pagina terecht komt.

Wegpiraat op 05 apr 2023 12:09

Dit werkt inderdaad maar half, vaak omdat je nog veel moet scrollen als er foto’s in de laatste berichten staan.

Een optie om de reacties om te keren (zoals bij Tweakers bijvoorbeeld) zou erg fijn zijn

*bericht bewerkt door EricH op 05 apr 2023 18:42

Ik vind ook dat sommige posters even moeten nadenken of het wel nodig is om VOLLEDIGE vorige posts te quoten, incl foto’s. Dat gebeurt vaak, en zorgt ervoor dat je idd ellenlang moet scrollen.
Zou het niet technisch mogelijk zijn om herhaling van foto’s in quotes te blokkeren?

Plaats een reactie