Nieuwe Jandri express 3S - wat een e-nor-me bouwput zeg!

Dit onderwerp gaat over de bestemming Les 2 Alpes

Uitgebreid verslag op de geniale forum remontees-mecaniques. https://www.remontees-mecaniques.net/forums/index.php?showto…

Ben persoonlijk niet zo’n enorme fan van L2A (ik vind AdH veel mooier). Maar dit is toch wel indrukwekkend hoor. Wat een e-nor-me bouwput zeg!

Mooi hoor, die ongerepte bergwereld ;)
Ik las op het Engelse snowheads forum, dat er permanent 60 mensen halverwege de berg wonen, en dat gedurende 6 maanden lang.

null

null

null

null

null

The older I get, the better I was

Immens zeg, zou er graag nog eens heen gaan

Gang is alles

Dergelijke bouwputten zijn al snel immens. Ook in Serfaus bijvoorbeeld, waar deze zomer de nieuwe Komperdelllift gebouwd wordt:

null
null

*bericht bewerkt door paolie op 07 jul 2023 13:38

Mooi werk!

Als vaste L2A-ganger ben ik zeer benieuwd naar het eindresultaat. dank voor de update, was het al weer vergeten. Nu nog een lift naar AdH wen het is compleet… :)

Indrukwekkend. L2A heeft wel weinig met natuur te maken meer wel. Hele berg is volgebouwd ondertussen.

Maar goed, die nieuwe lift zal een enorme boost voor het gebied zijn. Huidge Jandri doet er 40mins over om boven te komen. Nieuwe gaat het doen in 15 mins, met 3 keer zoveel capaciteit.

In 15 mins van 1650m naar 3200m. Dat is lekker skiën daar straks. L2A heeft heerlijke pistes en afgelopen seizoen had L2A ook de beste sneeuw in de omgeving Grenoble. Maar ik vond de Jandri altijd zo’n nadeel en had altijd het idee dat je meer in de rij/lift stond dan op de latten. Met die nieuwe lift wordt dit wel een stuk aantrekkelijker.

In het nieuwste filmpje op 4:20min. kun je inmiddels ook de nieuwe gondel zien:

Nieuwe video van dit enorme project

The older I get, the better I was

word de nieuwe jandri express dit seizoen nog in gebruik genomen?

word de nieuwe jandri express dit seizoen nog in gebruik genomen?

rik2 op 24 nov 2023 10:12

Nee, volgend seizoen als het goed is.

word de nieuwe jandri express dit seizoen nog in gebruik genomen?

rik2 op 24 nov 2023 10:12

Nee, volgend seizoen als het goed is.

JelleK op 24 nov 2023 10:15

dank je
dan kan L2A van mijn lijstje met mogelijke bestemmingen voor april.

Plaats een reactie