Skischoenen, helm (en meer) rugzak

Beste wintersporters,
als wij gaan skiën (en vooral in de zomer naar Snowworld) dan hebben we meer tassen bij ons dan handen: tassen voor ski’s, tassen voor de skischoenen, reistassen met kleding, handschoenen, helmen etc. Het is een enorm gesleep met materiaal. Een situatie die iedereen herkent lijkt me :)
Ik ben op zoek naar een grote rugzak waar skischoenen, helm en liefst ook nog kleding, handschoenen en accesoires in kan. Een vereiste is dat ik hem op mijn rug kan dragen. Hebben jullie tips?
Ik kom al snel bij decathon uit maar vrees dat deze wat klein is en niet op de rug te dragen waardoor ik mijn handen nog niet vrij heb.
Tnx!

Fischer progressor F18 167 / Tecnica mach MV 100

Hallo! Duijvestein en XSPO hebben een goed assortiment rugzakken met genoeg ruimte voor schoenen, helm, kleding etc!

Menno skis… a lot!

Een beetje duffel bag kun je ook op je rug dragen.

Een amateur is gewoon een liefhebber

Ik heb m’n schoenen en m’n skipas van decathlon. Schoenen helm en ander klein spul in de en m’n jas, broek en ski’s in de andere.

Een racetas doet het allemaal:
https://www.fischersports.com/backpack-race-55l-3050…

Hij is er ook in 70 liter maar dat is ook voor je bodyprotector, shin guards, race shorts etc. 55 liter volstaat wel denk ik ;-)

*bericht bewerkt door Marco-Paul op 24 jul 2023 21:58

Date your skis but marry your boots

Niet de goedkoopste, maar ook niet kapot te krijgen. Koop je dus voor het leven: THE NORTH FACE BASE CAMP - M DUFFEL https://www.soellaart.nl/nl/3132661/the-north-face-base-camp…
Ik heb die van mij 10 jaar geleden gekocht en de hele wereld over gesleept en er zit nog geen krasje op. Groot genoeg (er zijn ook nog grotere maten), makkelijk te dragen en ook weer op te bergen en gaat zo lang mee dat je achterkleinkinderen hem ook nog kunnen gebruiken.

en ps: ze zien er ook nog leuk uit ;)

*bericht bewerkt door timtim88 op 25 jul 2023 14:57

Zo’n race tas inderdaad!

Ik heb een tas speciaal voor me skischoenen. Maar mijn helm incl handschoenen gaan er ook in.

JMW

Plaats een reactie