Shortski frankrijk

Sinds jaren gaan wij reeds op shortski in Oostenrijk. Dit jaar zouden we nog eens terugwillen naar Frankrijk. Echter vind ik het heel moeilijk om accomodaties te vinden voor een kort verblijf. Meestal moet je ineens de week boeken. Het aanbod is zeer beperkt op eerste zicht. Is frankrijk minder geschikt voor shortski? Heeft iemand toevallig een goeie site die wel shortski aanbiedt?

Alvast bedankt

*bericht bewerkt door Wim7 op 04 aug 2023 23:41

better to be off piste, then to be pisted off

Als je in een Franse topweek wat zoekt, is het lastiger natuurlijk. Zoiets als met carnaval een shortski in Oostenrijk doen.
Ikzelf heb goede ervaringen met abritel.fr/vrbo.com in de regio rond de Mont Blanc.
In de grote skistations van de tarentaise maak je nog wel kans via de lokale VVV of de grotere organisaties als CGH etc (anderen hier kennen ze beter; ik vergeet de namen van die lui telkens).

Sunweb.nl
Skiworld.be

Gewoon location + naam van het dorp ingeven.
De meeste sites die je dan krijgt geven alsoptie ‘arrivée libre’ of een kalender waar je de datums ingeeft.
Soms een minimum van 2 nachten.

*bericht bewerkt door Errant op 06 aug 2023 22:35

Ik zou vooral ook onze zoekmachine raadplegen. Ik zie er aardig wat aanbod van verschillende partijen: b.v. https://www.wintersport.nl/accommodatie/resultaten#2024-01-0…

Ik ben blind voor mijn eigen schrijffouten ;-)

Plaats een reactie