Winterberg 23/24

Wij rijden ook heen en weer, tenzij ik last minute een leuke overnachting op max 30 min rijden kan vinden. Dan overnachten we wel denk ik.
@Teddie Val Cenis, leuk!

Als ik later groot ben woon ik in Val Cenis of Val Gardena ❤️❄️

Wij rijden ook heen en weer, tenzij ik last minute een leuke overnachting op max 30 min rijden kan vinden. Dan overnachten we wel denk ik.
@Teddie Val Cenis, leuk!

LoveToSki op 19 okt 2023 21:41

Goed om te weten, thanks!
En ja Val Cenis, eerste keer en veel zin in!

Wat veel reacties, leuk! Ski vaker 2d alleen in Winterberg zo rond 19/20 dec. Ligt dan vaak genoeg sneeuw nog voor de traditionele Kerstdooi…
Leuk om eventueel last minute aan te haken, alhoewel ik liever (deels) buiten de weekenden om naar Winterberg ga (zo-ma of ma-di).

...ski-addict...

Met verse sneeuw in aantocht ook voor winterberg begint het wel te kriebelen.
Wie heeft er winterberg ook op de planning?

Als er redelijk wat open gaat, ga ik minimaal een dagje heen. Leg niets vast verder.

Traditioneel gaan wij twee dagen, of eigenlijk twee nachten, in de tweede week van januari. Woensdagavond aankomst, vrijdags weer terug.

Dat lijkt me gezellig. Ik heb zelf geen rijbewijs dus als iemand een plekje in de auto overheeft… Kom uit Haarlem.

49 Suzanna, Nick_Lobé, Alice, KrisWeer
50 Suzanna (+), LoveToSki (+), Nick_Lobé, Alice, KrisWeer
51 Nick_Lobé, Alice, KrisWeer
52 Nick_Lobé .Alice
1 Nick_Lobé, Alice
2 Nick_Lobé, Alice, KrisWeer
3 Suzanna, Nick_Lobé, KrisWeer
4
5 Suzanna
6 Tetris (op 5 februari)
7 KrisWeer
8 KrisWeer

KrisWeer op 25 aug 2023 16:19

De eerste weken van december gaan er goed uitzien zo lijkt het. Ik heb nu voorlopige plannen voor 2/3 december, 9/10 en 16/17 december. 1e weekend zou ook een dag kunnen zijn, afhankelijk van de geopende pistes. Voor de andere 2 weekenden heb ik overnachtingen (met gratis annuleren) van Za op Zo geboekt. Er is/zijn eventueel, verschillend per weekend, nog wel plekje(s) vrij in de auto voor liefhebbers om mee te rijden.

Enthousiast en fanatiek, blijven oefenen op techniek...

Met verse sneeuw in aantocht ook voor winterberg begint het wel te kriebelen.
Wie heeft er winterberg ook op de planning?

SuzannaE op 23 nov 2023 14:14

Ik moet even kijken hoe het gaat met mijn nieuwe baan. Ben aan het twijfelen om mezelf te verwennen en een maand extra vrij te nemen om het vitamine wintersport tekort even goed aan te vullen.
Maar ik doe iets last minute. Denk dat ik ergens in december evt wel een dagje op en neer ga vanaf Zwolle.

Vandaag vrijdag sneeuwval!
Skimogelijkheden, indien de verwachtingen uitkomen, vanaf medio volgende week. Eerste december weekend enkele liften open, vanaf 9 december wellicht alles.
Er zit nog wel wat ruis in de weermodellen, dus onder voorbehoud

Alle Bäume sind nu Gummibäume :-)

Ik dacht oh leuk dagje mee, chips ,🤦 ik heb hier helemaal geen materiaal zelfs geen skisokken. 😁☃️Dus dat gaat hem niet worden. Maar voor allen die er een dagje of 2 ,3 tussenuit gaan naar de sneeuw die nu bijna valt, heel veel plezier ⛷️🏂

Dienten Die Alte schule

Ik dacht oh leuk dagje mee, chips ,🤦 ik heb hier helemaal geen materiaal zelfs geen skisokken. 😁☃️Dus dat gaat hem niet worden. Maar voor allen die er een dagje of 2 ,3 tussenuit gaan naar de sneeuw die nu bijna valt, heel veel plezier ⛷️🏂

Elly3 op 24 nov 2023 00:09

Het is Winterberg Elly, daar heb je alleen een spijkerbroek nodig en wat huurmateriaal dus hup plan in die dag en gaan!☃️

LA NORMA😍☃️

Ik heb inderdaad ook 2 December met potlood in de agenda. Hangt er natuurlijk een beetje van af hoeveel er open is!

Let it snow

De kerstmarkt in Winterberg, stelt dieigenlijk wat voor? Zijn er in de omgeving nog andere leuke kerstmarkten? Soest schijnt ook een mooie kerstmarkt te hebben.

De kerstmarkt in Winterberg, stelt dieigenlijk wat voor? Zijn er in de omgeving nog andere leuke kerstmarkten? Soest schijnt ook een mooie kerstmarkt te hebben.

Tomba_la_Bomba op 24 nov 2023 10:18

Schmallenberg heeft van 8 - 10 december een leuke kerstmarkt, die in soest is inderdaad ook mooi en zeker het bezoeken waard, maar een heel stuk verder rijden vanaf winterberg.

Born to Ride

De kerstmarkt in Winterberg, stelt dieigenlijk wat voor? Zijn er in de omgeving nog andere leuke kerstmarkten? Soest schijnt ook een mooie kerstmarkt te hebben.

Tomba_la_Bomba op 24 nov 2023 10:18

Kerstmarkt is heel klein, maar wel gezellig
Niet het speciaal aanreizen waard.

Wat betreft de skimogelijkheden: veel hangt af van hoe hard het gaat vriezen en sneeuwen. We hopen op een paar nachten matige tot strenge vorst. Blijft het bij-3, dan zie één hooguit 2 of 3 liften draaien begin december, anders mogelijk (veel) meer

Momenteel een opmerkelijk verschil in sneeuw tussen 700 en 800 meter, maar de sneeuwvalgrens keldert.

*bericht bewerkt door HarryvdBerg op 24 nov 2023 14:11

Alle Bäume sind nu Gummibäume :-)

Met verse sneeuw in aantocht ook voor winterberg begint het wel te kriebelen.
Wie heeft er winterberg ook op de planning?

SuzannaE op 23 nov 2023 14:14

Mijn kinderen hebben op 1 dec een studiedag dus mogelijk gaan we 1-2 dec.

Hoi hoi,
Ik heb mogelijk het plan om donderdag 7/vrijdag 8 decmeber te gaan. Mits er genoeg sneeuw ligt en er genoeg open is. 1 dagje op de skies, met 1 overnachting.
is er iemand die dan mee zou willen?
laat maar weten.

Groet Mart (45 jaar omgeving Apeldoorn).

Ik heb net een hotelletje geboekt voor 17-20 december. Als het goed is kan ik kort van te voren nog omboeken, maar hoop dat er wat sneeuw te vinden is dan daar.
Begin december snowboard cursus in Zoetermeer, dus hopelijk dan ook daar wat snowboard meters gaan maken. Ski’s gaan natuurlijk ook mee, ruimte genoeg in de Caddy.
Zin in! Met dit sombere weer hier heb ik even zin om uit te kijken naar wat leuks!

Ik wacht nog heel even de opening van (meerdere) liften af voor komende zaterdag/weekend. Als er meer dan de nu aangekondigde 2 pistes open zijn ga ik alvast 1 of 2 dagen die kant op. Meerijders zijn eventueel welkom.

De 2 weekenden daarna ben ik er mét overnachting. Auto heeft ook dan nog plek.

Enthousiast en fanatiek, blijven oefenen op techniek...

Wij gaan van nu donderdag tot en met maandag richting het Sauerland, we zien wel wat er open is. Anders wordt het een mooie sneeuwwandeling maken. :)

Ik wacht nog heel even de opening van (meerdere) liften af voor komende zaterdag/weekend. Als er meer dan de nu aangekondigde 2 pistes open zijn ga ik alvast 1 of 2 dagen die kant op. Meerijders zijn eventueel welkom.

De 2 weekenden daarna ben ik er mét overnachting. Auto heeft ook dan nog plek.

Nick_Lobé op 27 nov 2023 00:08

Vanaf waar gaat de reis komend weekend?

Let it snow

Ik wacht nog heel even de opening van (meerdere) liften af voor komende zaterdag/weekend. Als er meer dan de nu aangekondigde 2 pistes open zijn ga ik alvast 1 of 2 dagen die kant op. Meerijders zijn eventueel welkom.

De 2 weekenden daarna ben ik er mét overnachting. Auto heeft ook dan nog plek.

Nick_Lobé op 27 nov 2023 00:08

Vanaf waar gaat de reis komend weekend?

JurrianvanLoo op 27 nov 2023 16:01

Woerden, 5 uur vertrek bij wat meer dan 2 liften.

Enthousiast en fanatiek, blijven oefenen op techniek...

Ik wacht nog heel even de opening van (meerdere) liften af voor komende zaterdag/weekend. Als er meer dan de nu aangekondigde 2 pistes open zijn ga ik alvast 1 of 2 dagen die kant op. Meerijders zijn eventueel welkom.

De 2 weekenden daarna ben ik er mét overnachting. Auto heeft ook dan nog plek.

Nick_Lobé op 27 nov 2023 00:08

Vanaf waar gaat de reis komend weekend?

JurrianvanLoo op 27 nov 2023 16:01

Woerden, 5 uur vertrek bij wat meer dan 2 liften.

Nick_Lobé op 27 nov 2023 16:16

Oh, das net wat uit de richting voor mij (zwolle), wie weet zien we elkaar daar (inderdaad bij meer dan 2 liftjes ;) )

Let it snow

Ik wacht nog heel even de opening van (meerdere) liften af voor komende zaterdag/weekend. Als er meer dan de nu aangekondigde 2 pistes open zijn ga ik alvast 1 of 2 dagen die kant op. Meerijders zijn eventueel welkom.

De 2 weekenden daarna ben ik er mét overnachting. Auto heeft ook dan nog plek.

Nick_Lobé op 27 nov 2023 00:08

Vanaf waar gaat de reis komend weekend?

JurrianvanLoo op 27 nov 2023 16:01

Woerden, 5 uur vertrek bij wat meer dan 2 liften.

Nick_Lobé op 27 nov 2023 16:16

Oh, das net wat uit de richting voor mij (zwolle), wie weet zien we elkaar daar (inderdaad bij meer dan 2 liftjes ;) )

JurrianvanLoo op 27 nov 2023 16:21

Zwolle voor mij ook wat te ver omrijden. Carpoolen halverwege zou een optie zijn, maar ik rij wel pas zondag terug. Slaap (en ski ook nog wat uurtjes) in Neuastenberg. Plek genoeg in de auto, want ik ga alleen. Meerijders zijn welkom als het aansluit bij mijn plannen.

Enthousiast en fanatiek, blijven oefenen op techniek...

ik zit van 18 tot 22 december op Landal Winterberg

Wat is handig mbt passen voor 1 dag? Online bestellen en daar uit een automaat halen of kennen ze dat ;nog) niet? Om zo min mogelijk in de rij te hoeven staan zeg maar 😉

Edwin van Riel

heb je een starjack kaart? Dan kan je hem volgens mij online laden
Ik heb vorig jaar geen extreem lange rijen gezien.

Voor doordeweeks zou ik hem daar halen, weekend kan je overwegen om te bestellen maar dan moet je hem alsnog daar ergens afhalen dacht ik en daar heb ik ook wel bij staan wachten vorig jaar. maar nooit langer dan 10pers.

Wij hebben ook een starjack, ideaal.

Als ik later groot ben woon ik in Val Cenis of Val Gardena ❤️❄️

Wij hebben ook een starjack, ideaal.

LoveToSki op 30 nov 2023 13:30

Heb er 1 te weinig, dochter gaat ook mee 😉

Edwin van Riel

Wij hebben ook een starjack, ideaal.

LoveToSki op 30 nov 2023 13:30

Heb er 1 te weinig, dochter gaat ook mee 😉

evr66 op 30 nov 2023 13:31

Jij in de rij en je dochter maakt alvast wat afdalingen, hahahaha☃️
Zorg gewoon dat je op tijd bent dan is er geen rij😉
Wij starten altijd bij sneeuwwitje maar die zal nog niet open zijn. Welke kassa je ook gaat blijft het advies: zorg dat je op tijd daar bent dan is er geen rij🤘☃️

LA NORMA😍☃️

Plaats een reactie