Gezelschap gezocht voor Dolomieten huttentrektocht

Gezocht: 3-5 skimaatjes bij Dolomieten huttentrektocht van 27 jan.-3 februari

We hebben met drie vrienden een ervaren Italiaanse gids gevonden voor een huttentrektocht door de Dolomieten. Om de dag wisselen we van hut. Zo zien we een groot gedeelte van het brede palet aan skipistes van dit prachtige gebied.

We zijn ervaren skiërs en houden van lekker eten en drinken. Skitempo is medium, maar we nemen wel alle pistes.

Interesse en info; post gerust een reactie

*bericht bewerkt door Frank1410 op 07 sep 2023 21:37

Leeftijd? Man? Vrouw? Kosten vakantie?, vervoer gewenst of beschikbaar?

Life is what happens while you were checking your phone

Zeker interesse, stuur gerust wat meer details op.

de huttentocht wordt begeleid door een Italiaanse gids die voornamelijk Duits spreekt. we slapen iedere 2 dagen in een andere hut. de hutten zijn piste-restaurants en dus niet echt primitief. het enige is dat je met meer personen op een kamer slaapt. Voorheen werd het door Martin Reichhalter georganiseerd maar die is er gezien zijn leeftijd mee gestopt. Nu doet een van zijn gidsen het een paar keer per jaar. Omdat de minimale groepsgrootte 6 is zoeken we een aantal deelnemers. De kosten voor de tour op basis van half pension 750 Euro. daarnaast ben je nog een skipas kwijt en vervoer. Wij gaan met ons drieën met de bus.

Goedenavond,
Ik ben al jaren met Martin op huttentocht geweest. Komende winter ben ik van 20 tot 27 Jan weer met Sepp op pad door de Dolomieten. Eventueel wil ik nog wel een week bij jullie aansluiten. Welke gids hebben jullie, hebben jullie al een programma?
Groeten, Henk.

Goedemiddag,
Ik ben ook geinteresseerd in deze tocht. Waar kom je o.a. langs. Ben er al vaak geweest en benieuwd als ik nog nieuwe dingen ga ontdekken, naast de hutten dan. Je heb namelijke diverse rondes zag ik, kleine, en grote waarbij je tot de meest zuidelijke gebied gaat.

Hallo,

Ik ben wellicht ook ge-interesseerd. Ik ben 51 en een goede ski-er, die ook het liefste gecontrolleerd skiet. Nog nooit huttentochten gedaan. Lijkt me echter wel eens leuk. Kunnen jullie details naar me opsturen. Alvast bedankt. Groet, Ron

de huttentocht wordt begeleid door een Italiaanse gids die voornamelijk Duits spreekt. we slapen iedere 2 dagen in een andere hut. de hutten zijn piste-restaurants en dus niet echt primitief. het enige is dat je met meer personen op een kamer slaapt. Voorheen werd het door Martin Reichhalter georganiseerd maar die is er gezien zijn leeftijd mee gestopt. Nu doet een van zijn gidsen het een paar keer per jaar. Omdat de minimale groepsgrootte 6 is zoeken we een aantal deelnemers. De kosten voor de tour op basis van half pension 750 Euro. daarnaast ben je nog een skipas kwijt en vervoer.

Plaats een reactie