Skipas voor 1 a 2 dagen upgraden mogelijk?

Wat ik mezelf afvroeg staat in de titel…je hebt bij Travelski een skipas voor deelgebied LM of L3V voor 6 dagen.
Je kunt enkel tussen beide kiezen maar je kan niet zeggen ik wil de helft of 1 enkele dag voor heel het gebied, zou je met de skipas die je krijgt naar de liftmaatschappij (skipaskantoor) kunnen gaan en vragen of ze tegen vergoeding op de dag zelf kunnen verhogen?
Heeft iemand dit wel eens geprobeerd?
Kan het uberhaubt?

Lijkt mij wel, aangezien je ook zonder problemen er een dag aan vast kunt plakken. Ik heb er geen ervaringen mee in L3V, wel in andere gebieden in Andorra, Frankrijk en Oostenrijk.

Ze hebben er zelfs een speciaal loket voor, dus dat moet goedkomen.

https://www.wintersport.nl/skigebieden/troisvallees/forum/to…

Topic is al aan de oude kant, dus geen idee of het nog steeds klopt, maar vroeger kon het wel, maar was het goedkoper via de reisorganisaties.

Kan perfect!

Het verschil van LM skipas en L3V skipas is volgens de officiële site 12,40 mag toch hopen dat dit dan de prijs is die je betaald!?
Zie op dat oude forumtopic een bedrag van 24,50 p.p…

Heb al eens 30 euro betaald een paar jaar terug. Klanten die veel gasten brengen krijgen een aantal passen gratis en veel korting. Aparte service daaroverheen is een premium en aan de prijs

Het verschil van LM skipas en L3V skipas is volgens de officiële site 12,40 mag toch hopen dat dit dan de prijs is die je betaald!?
Zie op dat oude forumtopic een bedrag van 24,50 p.p…

Freerider op 12 sep 2023 13:38

Het prijsverschil is meestal niet gelijk aan het upgraden van een pas. Ik weet niet wat het verschil is als je meteen wel een week uitbreid bij je boeking, maar ik verwacht wel dat dit de meeste voordelige manier is.

Als je de pas bij een pakketreis hebt is mijn ervaring dat er weleens moeilijk gedaan wordt, want dan is de pas goedkoop ingekocht.

Life is what happens while you were checking your phone

Plaats een reactie