2 Reisgenoten gezocht voor een week Trois Vallées

Voor de laatste week van januari 2024 zij wij, ik en mijn zusje, van plan naar Val Thorens af te reizen.
Nu hebben we een leuk onderkomen gevonden maar hier kan je met meerdere vakantiegangers in.

Hoe het er nu voor staat:
1, skiër vanaf jongs af aan. Door corona en privé 4 jaar niet geweest. 35 jaar maar jong van geest.
2, ook skiër vanaf jonge leeftijd. Elk jaar geweest. 23 jaar.
Gaan gezamenlijk met eigen vervoer.

De oproep: Welke skiërs (voorkeur) zouden graag mee willen?

Misschien ook even makkelijk om te vermelden hoeveel het gaat kosten en waar het onderkomen is in Val Thorens. Iedereen zijn eigen slaapkamer?

En waarvandaan vertrekken jullie? Kunnen jullie mensen eventueel ophalen op de route?

Lijkt me leuk om jullie te vervoegen. Ik ben dan 30, ski vlot over rood en doe ook sommige zwarte pistes. Ben vorig jaar en dit jaar nog in Les Menuires geweest. Hoe vullen jullie de avonden? Gezellig iets drinken vind ik prima, net als 's ochtends fris op de piste staan.

Ik woon in Beringen. Als ik kan meerijden, kom ik graag tot Antwerpen of Maastricht, afhankelijk van jullie route.

Groeten, Jasper

openskimap.org toont hoe steil een piste nu echt is.

Ik ga de zoektocht iets aanpassen. We zouden graag met een ander duo op pad willen. Indien/gewenst overdag eigen plan kunnen en/of willen trekken. Maar open staan om in de avond samen te eten een spelletje te spelen.
Vooral om de kosten schappelijk te houden een onderkomen willen delen.
Dus eigenlijk welke twee zouden dit aandurven?
Nog wat extra informatie:
We gaan met eigen vervoer, uit het midden van het land (Utrecht-Arnhem). Gaan waarschijnlijk al een nacht van te voren aanrijden.
1 persoon erbij dat is geen probleem maar een 4e wordt lastig met de bagage die ook nog mee gaat. Allebei met eigen materiaal.
Voor nu al die geïnteresseerde, wij gaan er niet naartoe voor de apres ski.
Het regelen van eigen slaapkamers wordt lastig.

Nog een belangrijke. Wij houden van uitzichten en kilometers pakken. Op locatie gaan wij direct onze skipas uitbreiden naar 7 of 8 dagen.
Dus nu: Welk duo ziet hier wel iets in?

Plaats een reactie