Huidige sneeuwcondities HIntertux

Ik vertrek zaterdag richting Hintertux voor een technische stage. Zijn er hier mensen, die nu ter plaatse zijn, die de sneeuwcondities kunnen omschrijven? Ik hoor wat paniek rondom mij van personen die niet ter plaatse zijn en zich enkel kunnen baseren op de webcam en het weerbericht.

Alvast bedankt!

*bericht bewerkt door ArtemusClydeFrog op 26 okt 2023 15:24

Ik vertrek zelf pas over twee weken maar lees in de tussentijd aandachtig mee op het Alpinforum, zie link onderstaand. De berichten in die thread in combinatie met de foto’s spreken voor zich denk ik.
https://www.alpinforum.com/forum/viewtopic.php?t=68687…

Ik vertrek zelf pas over twee weken maar lees in de tussentijd aandachtig mee op het Alpinforum, zie link onderstaand. De berichten in die thread in combinatie met de foto’s spreken voor zich denk ik.
https://www.alpinforum.com/forum/viewtopic.php?t=68687…

Rutger3 op 26 okt 2023 15:05

Erg interessant, dank je Rutger!

*bericht bewerkt door ArtemusClydeFrog op 26 okt 2023 15:15

Ik ben net terug gekomen. ijzige condities maar prima te doen. enige irritatie zijn al die skiteams die er zijn die werkelijk denken dat zowel de berg als de lift van hun zijn. Verder goed kunnen skiën

Hoe Hoger Hoe Beter

@koenlam1 vwb die berg: feitelijk huren ze daar inderdaad een stukje van ;) Voor de sl en gs lanes wordt gewoon betaald.

Foto gemaakt in Tux vanmorgen

null

*bericht bewerkt door evr66 op 26 okt 2023 15:54

Edwin van Riel

@koenlam1 vwb die berg: feitelijk huren ze daar inderdaad een stukje van ;) Voor dei sl en gs lanes wordt gewoon betaald.

Foto gemaakt in Tux vanmorgen

null

evr66 op 26 okt 2023 15:29

Allemaal leuk en aardig maar het zijn allemaal asociale horken in de skiliften. Beetje de gondels als prive kleedkamer gebruiken en vervolgens er raar van opkijken als je in die zelfde lift stapt en dan ook nog die vreselijke tassen die ze in je bakkies schuiven. Laat ze dan ook maar extra betalen voor hun “prive liften”

Hoe Hoger Hoe Beter

Gelukkig betere ervaringen met dat soort groepjes dan jij blijkbaar. Over 3 weken mogen we weer ;)

Edwin van Riel

Kunnen dan wellicht in de top 5 vervelende types op de pistes ;)

Kunnen dan wellicht in de top 5 vervelende types op de pistes ;)

Sjaak27 op 26 okt 2023 16:26

absoluut haha

Hoe Hoger Hoe Beter

Tjonge, je moet wel erg veel van skiën houden wil je daar naartoe gaan op dit moment.

Ik ben net terug gekomen. ijzige condities maar prima te doen. enige irritatie zijn al die skiteams die er zijn die werkelijk denken dat zowel de berg als de lift van hun zijn. Verder goed kunnen skiën

koenlam1 op 26 okt 2023 15:21

Dat is zelfs in juli nog een dingetje, al die baasjes…

Alle Bäume sind nu Gummibäume :-)

Plaats een reactie