Belgische groepje?

Niets tegen onze lieve noorderburen, maar zijn er misschien ook Belgische dames die graag een groepje vormen om samen te gaan skiën/snowboarden?
Ik, een snowboardster van 35jaar, zoek één of meerdere bondgenote(s) om samen een reisje te doen, liefst naar Oostenrijk.
Ik ben benieuwd naar jullie reacties.
Groetjes, Carolien.

Ik zoek hetzelfde maar dan voor mannen. Of vrouwen. Of beide.

Niets tegen onze lieve noorderburen, maar zijn er misschien ook Belgische dames die graag een groepje vormen om samen te gaan skiën/snowboarden?

Ben toch nieuwsgierig waarom er dan geen lieve noorderburen mee mogen?

Niets tegen onze lieve noorderburen, maar zijn er misschien ook Belgische dames die graag een groepje vormen om samen te gaan skiën/snowboarden?

Ben toch nieuwsgierig waarom er dan geen lieve noorderburen mee mogen?

Jones-arlberg- op 10 nov 2023 14:01

Uit interesse. Ik zeg niet dat er geen noorderburen mee mogen.

hallo, ik ga al jaren met gemengde groep, vaak in wisselende samenstelling. We zijn nu bezig met groep voor laatste week jan. Misschien kunnen we samen iets plannen? Wij hebben nu nog 4-5 pers.

Groet

Hey Carolien,

Ik ben een snowboardster van 34 woonachtig in het Leuvense en ben bezig met het organiseren van een trip naar Zillertal van 27/01-03/02. Momenteel zijn met met 6 Belgen (30m, 32v, 2x 34v, 34m, 54m) en 1 Nederlander (55m). We hebben een appartement geboekt vlakbij Mayrhofen dat geschikt is voor 12p, maar we zouden de groep willen beperken tot 10p (dan heeft iedereen ook een bed). We zoeken dus nog 3p! De prijs voor het appartement is momenteel 372€ (incl. kosten) en zal nog wat dalen als we met meer zijn. Stuur maar een berichtje als je interesse hebt! 🙂

Groetjes,
Leen

Hey Leen,
Bedankt voor je uitgebreide reactie.
Ziet er fijn uit.
Alleen ben ik beperkt tot een shortski.

Alvast veel plezier.
Groetjes, Carolien.

Dag Leen,

Is de skipas in die prijs inbegrepen ?

Ski groeten,
Peter

Peter Hertegonne

Plaats een reactie