Nog skimaatjes die gezellig aansluiten, 13-20 jan of evt week 5.

Hallo allen,
Wij zijn inmiddels met een klein groepje, 2 jonge dames, 2 dames, 1 heer, dan nog een dame die kijkt of ze vrij heeft, en een heer die nog niet 100% weet of het lukt.
Er is plaats voor 10 pers, nog plek voor 5 , mijn man en ik slapen beneden.
Groot appartement, woonkamer, woon/eetkeuken, waar we gezamenlijk kunnen ontbijten, samen koken voor de avond, lekker een keer uiteten, pizza bestellen wat jullie willen.
Beneden in ons prive is ook nog een hele grote keuken daar kunnen we ook gaan zitten, avond evt spelletjes, ook is er een “Boet” voor de apres ski, gluhwein uit de ketel of een winter BBQ alles mogelijk.
Voor een week vraag ik €165,- pp incl, excl boodschappen.
Bij interesse stuur een pb, mail of bel zie www.diealteschule.nl

Sportieve groet,
Elly

Dienten Die Alte schule

@Elly3 De link werkt (bij mij) niet.

When life gets too complicated.... SKI

Oeps. www.diealteschule.eu 🤦. Daar vindt je ook een link naar onze FB pagina.

Dienten Die Alte schule

Hi Elly! Welke leeftijdscategorie gaat er tot nu toe mee?

Beste Elly, ik heb wel interesse, maar wil graag iets meer weten, de periode van 13 -20 januari.
Hoe is het vervoer daar naar toe, en het is Oostenrijk begrijp ik.
Welke leeftijd categorie gaan er mee, ik ben een beginner en wil echt voorzichtig aan doen, ben 69 jaar.

Met vriendelijke groet,

Maria Wittenberg

Hallo @Michelleee en @Twitten_91_maria Voor wat meer info zie vlgd link https://www.wintersport.nl/forum/topic/529945 Inge is 26 en @Yvette1603 haar dochter denk ik ook in de 20 midden 30? Dan 2 dames midden 50 een heer van net 60, ik zelf ben de oudste qua leeftijd, maar dat zegt niets, :) En de dame die het nog niet exaxt weet is 47.
Leuk als jullie interesse hebben, stuur maar pb voor meer info.
Als we weten wie er echt meegaan kunnen we ook vervoer samen regelen.
Een dagje heerlijk wandelen is ook mogelijk hoor.

Dienten Die Alte schule

Heel veel zin in….hopelijk gaat ‘t lukken met vervoer vwb samen/afwisselend rijden met iemand :) @elly3 even voor de zekerheid plan B: heb je nog suggesties mbt mogelijkheden treinvervoer of vlucht?
Of mijn dochter mee kan weet ik uiterlijk eind november.
Gertjs Yvette

Hoi, dit lijkt me gezellig is er nog plek? Gr Kris

Hallo @kfud er zijn op dit moment 7 pers die mee willen, waarvan 2 p over een paar weekjes definitief kunnen toezeggen ivm met vrij krijgen. Ik stuur je even een pb

Dienten Die Alte schule

hey elly ik heb intresse, laat je me meer weten? thanks

@andy1977 ik heb je een pb gestuurd.

Dienten Die Alte schule

Hoi,
ik heb ook wel interesse. Reist iedereen apart of wordt er met enkele auto’s samen gereden? Ik ben 50.

Groetjes,
Annelies

Voor mij heeft samenreizen zeker de voorkeur maar afspreken moet nog besproken worden denk…

Hallo,
Hier even een update, er komen nu nog wat geïteresseerden bij, maar als de samenstelling zo blijft is onze groep compleet.
Op dit moment zijn we met 7 en ik zelf. Er zijn wat dames die liever alleen op een kamer liggen, dus blijft er een drie persoons kamer met drie losse boxsprings over voor 2 of 3 heren. Er zijn een dame en een heer die nog niet definitief kunnen zeggen of ze mee kunnen, dit hoor ik binnen kort.
Tot nu toe zijn het allen goede skiërs, met mij mee 6 dames en 2 heren, Corni en Andy, Yvette, Esther, Chantal, Lisa, Inge en Elly.
Mochten de dame en heer niet mee gaan heb ik nog plaats voor een dame en een heer.
Als er nog veel animo is kan er iemand ook een groepje samenstellen voor week 5 27-1 tot 3-2-24 deze heb ik ook nog vrij staan zelfde concept logies €165,- incl zelf maaltijden regelen en vervoer.
Groet Elly

Dienten Die Alte schule

Wij hebben twee geinterseerden die achteraf toch niet mee kunnen, bij deze hebben we nog 2 plekjes vrij. @MargreetSki en @kfud ik had jullie laatst al pb gestuurd hebben jullie nog interesse?

Dienten Die Alte schule

Hallo @Michelleee en @Twitten_91_maria nog niets van jullie gehoord maar hebben jullie nog interesse? Maria er gaat nog iemand mee die rustig wil skïen.

Dienten Die Alte schule

Nog steeds wat plekjes vrij in ons groepje van 13-20 januari naar Dienten am Hochkönig.
120 km piste, 15 min rijden naar het Gasteinertal met nog drie ski gebieden.
Er ligt al een dik pak sneeuw, mooie omgeving met prachtige uitzichten en authentieke berghutten waar je heerlijk kan eten.
voor meer info stuur gerust pb.
Groet Elly

Dienten Die Alte schule

Nog steeds wat plekjes vrij in ons groepje van 13-20 januari naar Dienten am Hochkönig.
120 km piste, 15 min rijden naar het Gasteinertal met nog drie ski gebieden.
Er ligt al een dik pak sneeuw, mooie omgeving met prachtige uitzichten en authentieke berghutten waar je heerlijk kan eten.
voor meer info stuur gerust pb.
Groet Elly

Elly3 op 03 dec 2023 18:59

Hoi Elly,
De topic is al wat verouderd.
Maar ik heb zeker interesse.
Zoek alleen wel een kamer waar ik alleen slaap.
Hoor graag van je

Hallo @Tombalabomba1973. Wij hebben ons groepje al compleet, sorry
Als het een leuke gezellige week wordt doe ik het vlgd jaar nog een keer 😁
Groet Elly

Dienten Die Alte schule

Er is een plekje vrij gekomen, een dame gaat toch niet mee. Het is een tweepersoonskamer maar je kan er ook alleen gaan liggen. @Tombalabomba1973 nog interesse?

Dienten Die Alte schule

Ik heb zeker interesse.
Kan ik je eventueel bellen?
Moet namelijk nog wel vrij vragen/nemen, ben zzp.
Moet theoretisch geen probleem zijn.

Hallo @Tombalabomba1973 heb je een pb gestuurd met 06

Dienten Die Alte schule

Wij hebben ons groepje compleet, bedankt voor jullie reacties allemaal, mocht het bevallen dan regel ik vlgd jaar nog wel een keer een weekje.
Dit topic mag op slot.
Sportieve groet,
Elly

Dienten Die Alte schule

Plaats een reactie