Korte ski/board vakantie

Dit onderwerp gaat over de bestemming Serfaus - Fiss - Ladis

Korte wintersport naar fiss-serfaus-ladis … woensdag 13 december lekker vroeg weg en zondag 17 december begin middag weer op
Weg naar huis. 3.5 dagen lekker in de sneeuw. Interesse ? Groet gertjan de boarder. Lage prijzen voor appartementen/hotels en ski kaarten halve prijs in deze week.

Interesse! Maakt de ervaring nog uit?

Ehhh op zich niet maar wel leuk als we in groepje kunnen boarden/ skiën. Ben je boarder ? 😎 ik ben gediplomeerd snowboard leraar en les geven in fiss/serfaus

Hoi oldboarder, ik ben afgelopen april voor het eerst wezen boarden in Stubaital. Had daarvoor alleen maar 3 uur indoor les gehad en daarna zelf veel indoor ervaring opgedaan. Ik kwam redelijk goed uit de voeten op de blauwe pistes en pakte af en toe een rode omdat die minder verrot waren. De buckels wist ik na wat youtube filmpjes te bekijken ook wel redelijk te pakken. Echter kan mijn techniek en snelheid altijd nog verbeteren. Carven ging mij wel goed af en vind ik ook erg leuk.

Top… je hebt best talent zo te lezen… 🏂

Ik ben nog wel aan kijken of de condities echt goed zijn. In fiss serfaus smelt alles best snel weg nu 🥴. Misschien solden beter met gletscher

De sneeuwdump is inderdaad beetje teniet gedaan door het warme weer. Solden zou beter moeten zijn maar daar zijn de prijzen voor een accomodatie weer flink hoger. Sommige gebieden in Frankrijk zijn ook nog niet open zag ik. Kijk regelmatig naar Winterbeelden op de VRT voor de beelden van skigebieden.

Lees vanochtend op de app van fiss serfaus. dat het weer winters wordt en de sneeuwgrens Daals naar dal 😁. Nordseite ligt 60 cm dus denk dat het toch goed gaat. Nu ook sneeuw ( zie camera”s op app ) . Ik ga dus serieus kijken voor lokatie . Hoe zit jij er in ? . Waar woon jij ?

Ik sta er nog steeds voor open om lekker te gaan boarden en voor gezelligheid. Zie dat er al lekker veel sneeuw ligt op de cams :). Zijn die rode pistes trouwens een beetje te doen qua moeilijkheid? Moet voor werk binnenkort wel naar Engeland maar probeer die datums vast te houden voordat de drukte los barst. Woon zelf in Dordrecht en jij? Overigens heet ik Bjorn aangenaam!

Hoi ik ben gertjan dus en sinds een jaar van rotterdam verhuist naar weerribben plaatsje oldemarkt. Ik denk dat ik vandaag of morgen definitief besluit of ik in december ga. Zag dat inmiddels de goedkope plekjes al weg zijn in die dagen en dat er nu alleen nog van 16 - 20 plek is. Gaat hard nu er sneeuw is en meer komt

Hoi Gertjan, op welke sites kijk jij meestal voor accommodaties? Op de sneeuw zekere plekken zag ik dat de ‘goedkopere’ plekken inderdaad al niet meer beschikbaar zijn.

*bericht bewerkt door MystiQ op 25 nov 2023 16:19

Booking.com ben ik geregistreerd. Soms kan het via toeristen bureau in fiss ( via website ) … goedkoop is weg nu er sneeuw valt😁. Maar hoe meer er mee gaan dan kun je groter app nemen met kamers en delen maar dan moet je zeker zijn wie mee gaat. Soms moet je via booking al voorruit betalen de goedkope prijzen dus niet terugbetaalbaar.

Ga jij nog ? Ik zag nu dat er vanaf zondag 10 tot donderdag 14 december wat 1 pers kamers over zijn dus denk er aan om maybe deze dagen te gaan …

Helaas kan ik op die dagen niet omdat onze oppas dan nog op vakantie is. Denk dat ik ook maar Trois Vallee ga checken of weer naar Stubai daar zijn de prijzen wat beter.

Ik heb prachtige lokatie sedona lodge geboekt 4 nachten 490 5 sterren hotel
Met ontbijt van 16-20 december. Ga toch maar even. Er zijn nog veel lokatie, 120 cm sneeuw al en condities worden beter en betet. Er kan iemand meerijden. 2024 extreem duur dus pak je voordeel en ski kaarten halve prijs en alles in kerst sfeer

Plaats een reactie