Korte ski/board vakantie

Dit onderwerp gaat over de bestemming Serfaus - Fiss - Ladis

Korte wintersport naar fiss-serfaus-ladis … woensdag 13 december lekker vroeg weg en zondag 17 december begin middag weer op
Weg naar huis. 3.5 dagen lekker in de sneeuw. Interesse ? Groet gertjan de boarder. Lage prijzen voor appartementen/hotels en ski kaarten halve prijs in deze week.

Interesse! Maakt de ervaring nog uit?

Ehhh op zich niet maar wel leuk als we in groepje kunnen boarden/ skiën. Ben je boarder ? 😎 ik ben gediplomeerd snowboard leraar en les geven in fiss/serfaus

Hoi oldboarder, ik ben afgelopen april voor het eerst wezen boarden in Stubaital. Had daarvoor alleen maar 3 uur indoor les gehad en daarna zelf veel indoor ervaring opgedaan. Ik kwam redelijk goed uit de voeten op de blauwe pistes en pakte af en toe een rode omdat die minder verrot waren. De buckels wist ik na wat youtube filmpjes te bekijken ook wel redelijk te pakken. Echter kan mijn techniek en snelheid altijd nog verbeteren. Carven ging mij wel goed af en vind ik ook erg leuk.

Top… je hebt best talent zo te lezen… 🏂

Ik ben nog wel aan kijken of de condities echt goed zijn. In fiss serfaus smelt alles best snel weg nu 🥴. Misschien solden beter met gletscher

De sneeuwdump is inderdaad beetje teniet gedaan door het warme weer. Solden zou beter moeten zijn maar daar zijn de prijzen voor een accomodatie weer flink hoger. Sommige gebieden in Frankrijk zijn ook nog niet open zag ik. Kijk regelmatig naar Winterbeelden op de VRT voor de beelden van skigebieden.

Lees vanochtend op de app van fiss serfaus. dat het weer winters wordt en de sneeuwgrens Daals naar dal 😁. Nordseite ligt 60 cm dus denk dat het toch goed gaat. Nu ook sneeuw ( zie camera”s op app ) . Ik ga dus serieus kijken voor lokatie . Hoe zit jij er in ? . Waar woon jij ?