Skipas Ischgl dagje eerder gebruiken

Dit onderwerp gaat over de bestemming Ischgl

Hoi Wintersporters.

Over 2 weken mogen wij alweer. We gaan 5 dagen naar Ischgl en ik heb een vraagje over de skipas.

Is het bij Ischgl mogelijk om de skipas een dagje eerder vanaf 15:00 gratis te kunnen gebruiken? Dus als we de pas op zaterdag laten ingaan dat we dan op vrijdag om 15:00 al een uurtje mogen skieen.
In Zell am See en in Serfaus Fiss Ladis was dit afgelopen jaren wel mogelijk, maar ik kan het voor Ischgl niet zo snel vinden.

Voor zover ik weet is dat in Ischgl niet mogelijk, er is wel de optie om een 1/4 pas aan te schaffen. Deze gelden vanaf 14.00 tot sluit.

If one day speed kills me, don't cry because i was smiling~Paul Walker

Hoewel jij dit waarschijnlijk al zelf ontdekt hebt, was ik ook op zoek en blijkt dit in Ischgl ook het geval:

“Multi-day tickets are only valid on consecutive days. Use of multi-day ski passes is available from 15.00 the previous day. (Trial bonus!) ”

Zie de faq: https://ischgl.skiperformance.com/en/winter/store#/en/winter…

Oh cool je hebt het gevonden. Was voor ons uiteindelijk niet meer nodig omdat we snachts zijn gaan rijden en sochtends aankwamen. Hebben het ook niet meer gevraagd aan de kassa. Maar wel handig voor als iemand anders het wil weten!

Plaats een reactie