Wintersporters gezocht januari 2024

Hoi wintersport liefhebbers.
Mijn partner is geen wintersporter, en kijk daarom hier voor reisgenoten die ook mede liefhebbers zoeken.
Ben zelf man van 50 en jou leeftijd of geslacht is niet belangrijk, wel dat jij/ jullie al kan skiën.
Graag kom ik in contact, om te bespreken met hoeveel mensen we kunnen gaan, welk vervoers middel en naar welk skigebied.
En wie weet staan we binnenkort gezellig op de latten.
Vriendelijke groeten
Albert

Hey Albert,
ik doe al enkel jaren verschillende reizen per jaar met mensen die ‘alleen’ op wintersport gaan.
Voor komend seizoen zitten alle maanden al vol, behalve februari (dus december, januari, maart en april).
Daar kan eventueel nog een reisje bij.
Zoals je kan zien in mijn profiel is mijn favoriete station Val Thorens, maar ik ben komend seizoen al 4 keer in Les Trois Vallées. Dus liefst een ander skigebied voor de afwisseling.
Zelf verkies ik om met de bus te gaan, maar niet iedereen moet op dezelfde manier naar de bergen afzakken natuurlijk.
Ik weet niet of februari voor jou ook tot de mogelijkheden behoort.

skigroeten,

Dirk

Dirk - LIVE unITed

Hey Albert,
ik doe al enkel jaren verschillende reizen per jaar met mensen die ‘alleen’ op wintersport gaan.
Voor komend seizoen zitten alle maanden al vol, behalve februari (dus december, januari, maart en april).
Daar kan eventueel nog een reisje bij.
Zoals je kan zien in mijn profiel is mijn favoriete station Val Thorens, maar ik ben komend seizoen al 4 keer in Les Trois Vallées. Dus liefst een ander skigebied voor de afwisseling.
Zelf verkies ik om met de bus te gaan, maar niet iedereen moet op dezelfde manier naar de bergen afzakken natuurlijk.
Ik weet niet of februari voor jou ook tot de mogelijkheden behoort.

skigroeten,

Dirk

DirkG op 01 dec 2023 22:12

Hoi Dirk
Dank je voor je reactie, maar januari ligt in de planning.
Vriendelijke groeten ab

Hoi Albert,
Ja kan met ons, De Vrolijke Skiërs die gaan op vrijdag 26 januari naar Canazei in Italië en komen zondag 4 februari weer terug ,
voor meer info kijk op facebook De Vrolijke Skiërs of mail gcbussink@gmail.com , tel 06 86800070 .

Plaats een reactie