Samen skiën/boarden?

Hii

Wij zijn Stefan (38) uit Haarlem,NL en Julie (34) uit Aalst,BE en zoeken naar een skibuddy!

  • mid-januari 2024: ik, Julie, zou het leuk vinden hier een nieuwe skivriendin te leren kennen om samen op shortski te gaan.
  • mid-maart 2024: onze skivrienden kunnen niet mee door zwangerschap, dus zouden het leuk vinden met een groepje/ander koppel samen een weekje erop uit te gaan.

Oostenrijk of Frankrijk maakt niet zoveel uit. Hoe ziet mijn ideale trip eruit?
We nemen een hotel/chalet met skipiste/lift voor de deur. Daarom niet chique of duur, maar wel met een ideale ligging.
S ochtends zetten we op een deftig uur de wekker, om zoveel mogelijk uit onze dag te halen.
Eens aangekleed genieten we van een lekker ontbijt en koffie/thee zodat we stevig op de benen staan. En hup de latten/plank op.
Ik ski al 30jaar van de hoogste toppen snel of trager en ben een okayisch lucratieve boarder.
Stefan skiet maar enkele jaren, is niet zo zelfzeker maar een goede plantrekker.
Jouw skiniveau maakt me niet zoveel uit. Het kan van blauw tot zwart, zolang we maar bewegen.
S middags boven de wolken een drankje doen hoort erbij, maar niet voor hele dag natuurlijk.
De ene dag nemen we de laatste lift naar boven om het maximale eruit te halen, de andere dag stoppen we iets eerder om nog gebruik te kunnen maken van het mooie zicht in het buitenzwembad.
Tartiflette en après-ski horen erbij, mogen maar moeten voor mij niet zozeer tot laat in de nacht.
Ben van het idee: Feesten kan altijd, skiën niet.

Klinkt dit wel als iets waar je je in kan vinden?
Let me know! ⛷️🤗🏔️

Voorstel:

678€/5dagen obv logie en ontbijt
https://www.summittravel.be/Wintersport/Ski/Frankrijk/Les-De…

Plaats een reactie