skitouren winkel/shop

Hallo,

Zelf ben ik voor dit jaar opzoek naar een nieuwe set tourenski schoenen, Zelf heb ik wat bredere voeten en loopt nu te twijfelen tussen de scrape F1 LT. of de Dynafit TLT X.

Weet iemand een winkel die deze schoenen heeft in Nederland om te kijken of het aansluit op mijn foeten. (Of adviseerd iemand een andere schoen aan binnen de zelfde klassen die voor bredere poten geschikt zijn.)

Of weet iemand een goede shop in de buurt van Imst opweg naar Solden en omstreken.

Bijvoorbaad dank.
met vriendelijke groet Lowi

MK Skiservice in Bilthoven, Scarpa valt klein en heeft smalle leest, Dynafit Radical Pro heeft brede leest

Rob

Inderdaad mk skiservice.
Ikzelf heb ook zeer brede voorvoet. 116mm.
Heb een setje scott cosmos tourschoen.

Met een beetje verwarmen past die inmiddels goed.

De nieuwe Backland XTD is wel zwaarder, maar loopt heel goed. Is al een brede leest, en is ook heel goed te bootfitten, dus makkelijk nog breder te maken.

F1Lt, heb ik nog nooit iemand als “breed” horen omschrijven.

Fischer Traverse (let op, verschillende versies!) wel, en zit rond hetzelfde gewicht.

Outdoorxl heeft ook voldoende staan en kundige mensen, voor specifieke modellen op voorraad, bedt even bellen of via webshop controleren.

Maar ja, in de buurt van imst is het allemaal niet. Klein uurtje er vandaan zou brundl in ischgl een optie kunnen zijn. Kundig en kunnen snel bestellen en leveren indien nodig. Voor assortiment dat aanwezig is, eerst even bellen.

Edwin van Riel

Deze shop zit in Längenfeld, net voor Sölden. gaan ook veel Locals hun spullen halen
https://www.alpin-treff.at/

Ik was zelf paar weken geleden bij MK en daar vond ik de keuze wat tegenvallen.
Snowcountry heeft ook een uitgebreid assortiment

Plaats een reactie