Top Snow Card afhalen in Lermoos?

Weet iemand of ik de Top Now Card ook in Lermoos af kan halen of alleen in Ehrwald?
Ik heb net online een skipas besteld en kreeg een voucher waar op staat dat die alleen inwisselbaar is in Ehrwald. We verblijven in Lermoos (waar de skipas ook geldig is) maar zouden dus eerst naar Ehrwald moeten om de skipas op te halen. We hebben geen auto. Het zou jammer zijn als we op de eerste dag tijd verliezen omdat we naar Ehrwald moeten gaan. Met de skibus kost dat best veel tijd. We willen best een keer in Ehrwald gaan skiën maar eigenlijk niet op dag 1…
Of, als het alleen vanwege de voucher is: is de Top Snow Card wel zonder voucher direct aan het loket in Lermoos verkrijgbaar (dan zeg ik de bestelling weer af)?

(Omdat de kantoren/helpdesk tot maandag gesloten zijn vraag ik het maar even hier)

*bericht bewerkt door IreneIrene op 15 dec 2023 20:04

Ik weet het antwoord niet. Maar ik zou het proberen in Lermoos en als het niet lukt in Ehrwald gaan skien. Dat is een heel erg mooi skigebiedje. Wel wat drukker met skiklasjes dan Lermoos maar zo tegen de Zugspitze aan m.n. bovenin een plaatje. Die moet je niet zomaar overslaan. Wat mij betreft het meest sfeervolle skigebied van de Zugspitz Arena.
Exact weet ik het niet meer maar ik schat in dat je in 15 minuten van Lermoos in Ehrwald bent met de skibus. Valt allemaal reuze mee. Je kan je ook prima een (half) dagje vermaken in Biberwier: (super) rustig en van bovenaf tot aan beneden genoeg hoogtemeters over een leuke piste.

Ik weet het antwoord niet. Maar ik zou het proberen in Lermoos en als het niet lukt in Ehrwald gaan skien. Dat is een heel erg mooi skigebiedje. Wel wat drukker met skiklasjes dan Lermoos maar zo tegen de Zugspitze aan m.n. bovenin een plaatje. Die moet je niet zomaar overslaan. Wat mij betreft het meest sfeervolle skigebied van de Zugspitz Arena.
Exact weet ik het niet meer maar ik schat in dat je in 15 minuten van Lermoos in Ehrwald bent met de skibus. Valt allemaal reuze mee. Je kan je ook prima een (half) dagje vermaken in Biberwier: (super) rustig en van bovenaf tot aan beneden genoeg hoogtemeters over een leuke piste.

FritsK op 15 dec 2023 23:43

Ja ik ken Ehrwald. Ik heb er de afgelopen 3 seizoenen geskied. Prima. Maar het idee was nu juist om eens wat anders te doen. Hahaha. En dan zouden we de eerste de beste dag daar weer belanden…. Niet echt de bedoeling….

Misschien gewoon even bellen? Er is vast een informatienummer 😊

In principe is de card bij elk verkooppunt te halen, maar het hoofdkantoor zit in Ehrwald. Als dat er exclusief op staat dat het daar afgehaald moet worden, dan is dat dus daar. Staat er afhalen bij het ski pass office zonder direct adres, dan kan het overal. Bel voor de zekerheid even op.

Ja hoor, die kun je in elke plaats waarin de kaart geldig is ophalen. Wij zijn er toevallig vanaf vandaag 😀

In principe is de card bij elk verkooppunt te halen, maar het hoofdkantoor zit in Ehrwald. Als dat er exclusief op staat dat het daar afgehaald moet worden, dan is dat dus daar. Staat er afhalen bij het ski pass office zonder direct adres, dan kan het overal. Bel voor de zekerheid even op.

Bennie op 16 dec 2023 09:32

Er staat afhalen bij Ehrwalder Almbahn of Zugsptize talstation. Ik vind dat wat vreemd omdat de kaart wel bij de andere bergbanen geldig is. Stel je zit in Berwang. Dan zou je perse de eerste dag helemaal naar Ehrwald moeten om je pas te halen? Ik kan het me niet voorstellen……

Ja hoor, die kun je in elke plaats waarin de kaart geldig is ophalen. Wij zijn er toevallig vanaf vandaag 😀

dmjopvakantie op 16 dec 2023 09:43

Veel plezier!! ⛷️

even een vraag… is het voordeliger om vooraf online te kopen? Wij kopen altijd ter plekke namelijk.

even een vraag… is het voordeliger om vooraf online te kopen? Wij kopen altijd ter plekke namelijk.

Bonkie03 op 17 dec 2023 14:47

Nee, de prijs is gelijk. In het laagseizoen krijg je offline met je gastenkaart zelfs 10% korting, dit kan niet via de website.

Plaats een reactie