Skigroep gezocht leeftijd 50+

Wij zijn op zoek naar een wintersportgroep om samen te gaan skiën.
Wij kunnen redelijk goed skiën, gaan elk jaar op wintersport, maar we willen wel eens met een andere groep op reis.
Wie wil zich bij ons aansluiten of heeft een groep waarbij wij kunnen aansluiten?
We zijn nu met z’n drieën, allen qua leeftijd eind 50, begin 60.
Twee vrouwen en één man.
We hebben een voorkeur voor Oostenrijk.
Hoop op veel reacties!

Ik volg even, wegens afhaken personen wegens leeftijd. Wat zijn de verwachtingen? Hoeveel in de groep, overnachting met hp, appartement zelf koken, gebied, après-ski of helemaal niet? Wat zijn jullie gewend met de eerdere groep?

Dag ,ik ben Ella ik ben 60 jaar. En heb tijd om buiten de vakanties om te gaan skiën.

Ik ben wel eens met divers gezelschap geweest. ( alleen, met zus, een groepsreis, met een paar andere skiërs )
Momenteel is januari "vol"want ik ga met mijn zus Skiën en eind januari een reunie (midweekje).

Wie weet dit jaar of een andere keer.

xxx

Wij zijn op zoek naar een wintersportgroep om samen te gaan skiën.
Wij kunnen redelijk goed skiën, gaan elk jaar op wintersport, maar we willen wel eens met een andere groep op reis.
Wie wil zich bij ons aansluiten of heeft een groep waarbij wij kunnen aansluiten?
We zijn nu met z’n drieën, allen qua leeftijd eind 50, begin 60.
Twee vrouwen en één man.
We hebben een voorkeur voor Oostenrijk.
Hoop op veel reacties!

Cilia_ op 20 dec 2023 19:55

Ik heb nog ruimte in mijn auto ga laatste week januari naar het Stubaital. Ken het gebied goed senior skier heb een gasthaus in Milders (kamer) Almhof.

Ik heb interesse om eventueel mee te gaan.
Zou wel graag wat meer info willen over wie wat en waar.
Gr

Hoi Cilia, ik ben geïnteresseerd en hoor graag van je oproep nog actief is. Ik ben 57 jaar en woon in Den Haag, dit jaar voor het eerst solo en op zoek naar een gezellig reisgezelschap. Groeten, Marcel

Hallo, wij gaan zaterdag 3 februari een week naar Val Thorens. Wij hebben een luxe appartement gehuurd aan de piste. Drie slaapkamers met eigen badkamer. Open haard. Wij zijn begin zestig en enthousiaste skiërs.
Wij houden van gezelligheid, samen koken, spelletjes, plezier. Wij gaan met de auto. Vervoer met auto kunnen we regelen.
Hartelijke groet,
Sylvia van der Sluis
06 12 44 27 90

*bericht bewerkt door Sylvia_ op 09 jan 2024 16:15

Hallo allemaal, wij hebben inmiddels geboekt. Te snel, we hadden wat langer op reacties moeten wachten. Iedereen veel succes met zoeken en ik hoop dat jullie een mooie wintersport zullen hebben.

Plaats een reactie