Ski gezelschap gezocht (50+) voor week skiën in Frankrijk

Hallo Wintersportfan,

Ben op zoek naar iemand die zin en gelegenheid heeft een kleine week per skibus, of eigen auto, low budget naar de Franse Alpen te gaan. Ben man, leeftijd 61 ( woon in Hoofddorp )
Skiën vanuit een nabij de piste gelegen appartement, (vermoedelijk van Sunweb)
Ben qua niveau medium maar geniet daar enorm van blauwe, soms rode pistes.
Elkaar alle ruimte geven voor dagindeling moet mogelijk zijn. Denk aan eind januari (indien nog te boeken/regelen) of eind februari.

Ervaren senior skiër gaat van 20 januari een week skiën in Oostenrijk (Stubaital). Heeft een kamer geboekt met half pension. Aantrekkelijke prijs. De bus naar het skigebied gletscher vertrekt voor het hotel.
Vervoer ruime stationwagen.
Nico

Dankjewel Nico, ik heb je een PB gestuurd.
Groet van Edward

Ben nieuwsgierig naar eventueel Stubaital, ben een ervaren senior skier, ga normaal altijd op wintersport naar Chatel/Frankrijk met een skimaat maar die zit in de lappenmand en mijn vrouw skiet niet, kun je mij wat meer informatie geven
Groet Jan

Beste Jan,

Stuur even een mailtje nicogarritsen@kpnmail.nl of bel 06 22143070
Groet, Nico

Beste Wintersportfans, het is gelukt om gezelschap te vinden. Dank voor jullie reacties !!

Hoi,
ik heb ook intresse in een winter sport vakantie ik ben 69 jaar maar erg sportief ga al 20 jaar op wintersport
datum maak mij niet uit .
Ben woonachtig in Rotterdam.

Hoi,
Ik heb interesse in een weekje wintersport met een groepje. Ik ben een paar jaar niet geweest maar heb wel ski-ervaring.
Ik ben een vrouw, 65 jaar, woon in Eindhoven.

Hallo ahfonville en winterlied, misschien kunnen we met z’n drieën iets afspreken? Ik (fanatiek wintersporter van 66 jaar en nog erg fit) ben van 10 tot 20 januari in Zwitserland samen met een vriend. Hij vliegt daarna terug vanaf Geneve, maar ik blijf nog een tijdje. Misschien dat we er dan met z’n drieën nog een leuke vakantie aan vast kunnen plakken. Portes du soleil bijv.? Appartement? Ben met de auto, zou jullie ook van vliegveld of station op kunnen pikken.

Hoi, ik ga liever samen vanuit Nederland met een groepje…

Ook goed. Veel plezier.

Plaats een reactie