Maten Salomon snowboard schoenen

Hello,

Ik ben sinds kort begonnen met snowboarden naast t skiën. Een nieuw aangelegenheid om weer nieuwe mooie spullen toe te voegen aan de collectie.! Ik begin even voorzichtig om later beter te investeren.
Nu de vraag. Hoe vallen Salomon snowboard schoenen? Iemand ervaring?
De ren-, berg- vrijetijds schoenen van Salomon kan ik blind maat 11UK,46EU, kopen. Marktplaats heeft meestal wel wat staan want ze vallen vaak wat klein. Vandaar ook de gedachte voor Salomon snowboard schoenen.

Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen!

*bericht bewerkt door Skitiim op 26 dec 2023 22:31

Mijn ervaring is dat ze ook iets aan de kleine kant vallen, maar passen is natuurlijk wel het beste.

Mijn ervaring is dat ze ook iets aan de kleine kant vallen, maar passen is natuurlijk wel het beste.

Tiny-M op 26 dec 2023 23:55

Vallen ze denk je kleiner dan de schoenmaat?

Gok hetzelfde als de schoenen van Salomon. Vergeleken sommige andere merken iets aan de kleine kant (halve maat) Alleen is de lengte niet het enige wat goed moet zitten bij een snowboardschoen. Daarom, passen.

*bericht bewerkt door Tiny-M op 27 dec 2023 11:41

In het verleden geboard met softboots Salomon Malomutes (spelling??) 27.5 mijn huidige skischoenen Technica Mach1 27.5. Voor de softboots altijd hardboots gehad merken Burton UPS altijd 27.5 muv Raichel daar had ik 27.0

Plaats een reactie