In maart 2024 naar Frankrijk (ski of snowboard) rond 60 jaar

Wie gaat in maart mee naar Frankrijk: bijvoorbeeld La Plagne of Portes de Soleil?
Ik zoek een of meer reisgenoten voor een sportieve en gezellige vakantie in de sneeuw, man/vrouw, op ski of snowboard, tussen de 50 en 70 jaar. Ik ben zelf vrouw, 60 jaar en ervaren snowboarder.
Ik hoef niet met de allereerste lift omhoog maar wil wel rond 9.30 uur starten. Ik denk aan een appartement, zelf koken en soms uit gaan eten, ook een keer gaan wandelen of zwemmen.

Heb je interesse? Reageer dan hier of stuur mij een persoonlijk bericht.

Hoi Chris, ik ben geïnteresseerd en hoor graag van je of je oproep nog actief is. Ik ben 57 jaar en woon in Den Haag, dit jaar voor het eerst solo en op zoek naar een gezellig reisgezelschap. Groeten, Marcel

Hoi Marcel, ik stuur je een PB.

Hoi Chris, ik heb net een oproepje geplaatst.
Ik zoek mensen die het leuk vinden om - niet een hele week -, maar een lang weekend te gaan snowboarden voor gevorderden. Zelf kijk ik naar het weekend van 01 maart of 15 maart. Ik vind autorijden een gedoe en zonde van de tijd, en vlieg daarom het liefste op de vrijdagochtend in op Innsbruck en de zondagavond weer uit. Mocht je zin hebben, laat dan een berichtje achter.

Dag Chris,

Waar zou jij naartoe gaan en hoe lang ?
Ik heb wel interesse hoor

Ski groeten,
Peter

Peter Hertegonne

Hoi allemaal,
Ik probeer een 50+ trip samen te stellen voor een lang weekend, een hele week is mij ook te lang ivm werk etc. Stuur maar een persoonlijk berichtje als je het leuk vind.
Zelf ben ik 55 jaar, sportief en ik snowboard.
Groet Rik
rveen@amadon.nl

Beste wintersporters, inmiddels heb ik reisgezelschap gevonden en ga een week naar Les Deux Alpes.

Plaats een reactie