last minute 2e week van januari op wintersport

Hallo, mijn naam is Bastiaan, 32 jaar M. Ik snowboard nu al ongeveer 10 jaar en wil graag de 2e week van januari een week weg, tijdsbereik (5 jan tot 15 jan). Ik ben op zoek naar de goede sneeuwcondities en dan in combinatie met niet te ver reizen. Vaak zit je dan zo in het Kleinwalsertal of in Gargellen. Ik heb zelf eventueel een mazda 2 met winterbanden en kettingen. Ik denk dat het met zijn tweëen wel moet lukken maar met meerdere mensen moet er toch echt een grote auto gezocht worden. Ik ben over het algemeen van de goedkopere accommodatie en even rijden naar het skigebied naar keuze vind ik niet erg. Ik vind het ook geen probleem om aan te sluiten bij andere mensen.

Qua pistevoorkeuren ben ik van het lange bochten carven over grote blauwe pistes in combinatie met wat freestyle onderweg. Mijn tempo ligt meestal wat lager en ben ook vooral van de omgeving aan het genieten. Ik heb 1 jaartje ski/snowboardles gegeven dus je kunt met mij overal wel vanaf.

Groeten, Bastiaan

*bericht bewerkt door bastiaanw op 29 dec 2023 13:23

Ik ben zelf nog wat aan het afwachten omdat het best flink kan gaan regenen de komende dagen. Ook juist in de gebieden dichterbij huis…

Plaats een reactie