Fakkeltocht Krimml Zillertal

Ik lees goeie verhalen over een fakkeltocht die iedere woensdagavond wordt georganiseerd in Krimml om naar de hoogste watervallen van Europa te lopen. Echter wordt overal gesproken dat het ontmoetingspunt ‘ontmoetingspunt Muziekpaviljoen Krimml’ is. Dit is alleen niet te vinden op Google (maps). Iemand een idee waar het startpunt wel is en of je ergens kan/moet reserveren?

Achter de Spar?:

null

Aftellen maar!

Dat is niet het paviljoen dacht ik, maar het kerkje. Heb het in het verleden wel eens gedaan, maar toen was ik met iemand die de weg wist. Aan de andere kant, toen we de auto in het dorp hadden geparkeerd liep je zo achter de mensen aan die ook voor de tocht kwamen.

*bericht bewerkt door Tiny-M op 03 jan 2024 13:36

Als ik Streetview bekijk lijkt het me dat gebouw waar nummer 18 op staat. Kerk is aan de andere kant van de weg.

Dat is niet het paviljoen dacht ik, maar het kerkje. Heb het in het verleden wel eens gedaan, maar toen was ik met iemand die de weg wist. Aan de andere kant, toen we de auto in het dorp hadden geparkeerd liep je zo achter de mensen aan die ook voor de tocht kwamen.

Tiny-M op 03 jan 2024 13:36

Je kan daar dus gewoon zonder te reserveren naar toe komen, en dan krijg je kostenloos een fakkel aangereikt om mee te gaan lopen? Lijkt me dat het geen gratis activiteit is toch?

*bericht bewerkt door Tiny-M op 03 jan 2024 14:04

@Tiny-m en vond je het de moeite waard?

en ben je er heen gereden? Ik zelf zit volgende week in gerlos. Of gaat er ook een bus?

Heb het in het verleden nog eens gedaan gaf ik aan. Dus dat is al een tijd geleden. Vond het wel mooi, maar je ziet natuurlijk niet de volledige waterval. Was trouwens met de auto gegaan vanuit Gerlos. Geen idee of er ook nog een bus gaat in de avond.

Plaats een reactie