Skigebied

Op zoek naar een skigebied niet al te ver van Brussel en toch sneeuwzeker.
Al eerder Sölden, Seefeld , Ischgl , Winterberg gedaan. Mag een rustig gebied zijn daar de echtgenote meegaat en haar niveau is beginner…
Dankjewel
Dobias

https://www.wintersport.nl/skigebieden. Leef je uit.
Alsjeblieft

Dankjewel maar die had ik al door… :-)

En wat is het geworden?

Dat lijkt me duidelijk. Zermatt. Wil je met de helicopter door het hotel worden opgehaald? Dan heb ik nog wel een paar tips.

Winterberg ligt reeds vast maar zie dat de condities niet al te best zijn…
Zien wel opt laatste moment wat we doen.

Winterberg ligt reeds vast maar zie dat de condities niet al te best zijn…
Zien wel opt laatste moment wat we doen.

Dobiask op 08 jan 2024 15:30

Wanneer ga je? Want deze week zijn ze weer flink aan het sneeuw maken.

Winterberg ligt reeds vast maar zie dat de condities niet al te best zijn…
Zien wel opt laatste moment wat we doen.

Dobiask op 08 jan 2024 15:30

Wanneer ga je? Want deze week zijn ze weer flink aan het sneeuw maken.

Tiny-M op 08 jan 2024 15:34

Van 25/01 tem 28/01…
Idd vorig jaar ook die periode geweest en was top!

Montafon is vlot aan te rijden vanuit Brussel en is zeker geschikt voor een beginner.
Zie ook montafon.at voor meer info.

Montafon is vlot aan te rijden vanuit Brussel en is zeker geschikt voor een beginner.
Zie ook montafon.at voor meer info.

frederik_15 op 08 jan 2024 15:48

Top. Ga het eens bekijken.
Dankjewel

Als de beurs ook van belang is, kijk dan eens naar de gebieden in de Haute Savoie. Les Gets, Le Grand-Bornand, La Clusaz, Combloux, St. Gervais les Bains en Flaine. Vanuit Brussel zeer vlot aan te rijden, op Flaine na sfeervol (maar wel weer top skiën voor beginners) en niet al te prijzig.

Als de beurs ook van belang is, kijk dan eens naar de gebieden in de Haute Savoie. Les Gets, Le Grand-Bornand, La Clusaz, Combloux, St. Gervais les Bains en Flaine. Vanuit Brussel zeer vlot aan te rijden, op Flaine na sfeervol (maar wel weer top skiën voor beginners) en niet al te prijzig.

Bennie op 08 jan 2024 16:38

Dankjewel Bennie!
We bekijken ze eens !

Berwang (Zugspitze Arena), Kleinwalsertal, Jerzens (Hochzeiger), Mellau of inderdaad Winterberg waar de condities de komende week prima zijn. Alle gebieden zijn redelijk dichtbij, rustig en sfeervol en ook leuk voor een beginner.

Plaats een reactie