Winterberg vol?

Hoi allen,

ligt het nu aan mij? Wij zijn vorig weekend met een paar vrienden naar Winterberg geweest. Nu ging er wat fout bij Belvilla waardoor wij bij vertrek geen onderkomen hadden. Gelukkig via Booking onderweg zo een huisje kunnen vinden.

Nu hebben we het wel naar onze zin gehad dus dit weekend willen we graag weer. Zit alles vol! Hebben de duitsers vakantie of is de weersverbetering de oorzaak en moet je je afvragen of je er uberhaupt dit weekend heen wilt.

Grtz

Weekenden tussen kerst en carnaval zijn volgens mij altijd volle bak.

Zou ook juist nu niet gaan. Ik verwacht veel drukte.

Ik overweeg om vrijdag op en neer te gaan. Zou vrijdag wel te doen zijn?

Afgelopen vrijdag was ik er tussen 14:30 en 16:30, slechts 1x twee minuten in de rij gestaan bij de Büre-Herrloh

Gang is alles

Als doordeweeks mogelijk is voor je/jullie, zou ik dat sws doen, weekenden zijn zo druk dat het niet leuk meer is.
In februari na de carnavalsvakantie kun je daar heerlijk rustig skiën zo ook in de weekenden en vaak valt er in maart ook nog sneeuw.

Mooi, goed te zien dat we 29 feb / 1 mrt dus een donderdag en vrijdag gepland hebben.

Ben benieuwd hoe goed het te doen is.

Beste mensen, als ik zo vrij mag zijn om een tip te geven. Deze is voor n ieder die in Winterberg zou willen genieten van deze mooie tijd maar geen plek kan vinden om te verblijven…
Vorige week ben ik in het gebied geweest, en ja het is erg druk en vol in Winterberg in deze tijd… dus heb ik een advies welke een dagje, weekend of weekje weg niet in de weg hoeft te staan…
Bekijkt u eens de mogelijkheden om te verblijven in de mooie plaats Willingen. Erg dichtbij Winterberg en met ruime keuze uit accomodaties. Van een dagtrip tot een volledige vakantie.
Zelf heb ik daar genoten van het H+ Hotel en ik kan u deze ook ten zeerste aanraden. Het hotel is kwa prijs/kwaliteitverhouding goed te doen, eten genoot ik in buffetvorm, waardoor er voor ieder wat wils te vinden is en welke elke dag verschillende keuzes aanbied. De faciliteiten aangeboden in het hotel, o.a een zwembad en spa, zijn allen zeer goed te noemen.
Voor alle gasten is het vrij gebruik te maken van deze mogelijkheden zonder extra kosten… wel zo lekker na een dag in de sneeuw spelen. ;-)

Ik wens een ieder die door mijn tip het H+ Hotel in Willingen gaat bezoeken een hele fijne tijd aldaar, en in het gebied rondom, veel plezier toe.

Wij van wc-eend…
Vorig seizoen overigens via airbnb een appartement geboekt tussen Winterberg en Willingen in. Ideaal als je wilt pendelen tussen de grote 4 (Alt-, Neu-, Winterberg en Willingen)

Gang is alles

Winterberg is altijd druk in het weekend als de wintersport condities goed zijn. Ik zou lekker doordeweeks gaan, vrijdag dus. En vrijdagavond is piste ook open

Plaats een reactie