Vakantie oostenrijk

Ik wil graag een weekje naar de sneeuw in Oostenrijk maar liever niet alleen. Ben man uit limburg, 70 + en geen kilometervreter maar nog vitaal genoeg om blauwe en rode pistes te bedwingen.
Liefst eind febr.
Interesse, dan hoor ik graag van je.
Geert

dag geert
heb plannen om begin februari te gaan skiën
heb ruim ervaring, doe het ook wat rustiger aan
blauw en rood
groet neeltje

dag geert
heb plannen om begin februari te gaan skiën
heb ruim ervaring, doe het ook wat rustiger aan
blauw en rood
groet neeltje

Neeltje_ op 20 jan 2024 14:59

Hoi Neeltje,
Heb jij al iets geboekt? Ik ben in overleg met nog iemand maar er is nog niets besloten. Waar wil jij naar toe? (welke plaats in Oostenrijk).
Groet
Geert

Hoi Geert,

Nog niets geboekt, jij wel?
Het lijkt me fijn om naar een sneeuwzeker gebied te gaan.
Heb je plannen om met de auto te gaan, of liever bus of trein?

Groet, Neeltje.

Hoi, heb evt interessen Vr van 65 gevorderd rood en blauwe afdalingen, zwart laat ik graag over aan een ander. Mijn gedachten gaan uit naar een gezellig plaatsje in Oostenrijk een sneeuw zeker gebied. Na afloop een drankje op de piste. Vliegen heeft voor mij zelf de voorkeur.
Ik hoor graag van jullie.

Hoi Neeltje en Elna,
Ofschoon ik nog steeds met iemand in contact ben (wil niet echt vlotten) zou ik met jullie graag kennis willen maken om te zien of we tot afspraken kunnen komen.
Ik hoor graag van jullie waar jullie vandaan komen en hoe en waar een vrijblijvende ontmoeting kan worden gepland.
Groetjes
Geert

Hoi Geert en Neeltje lukt jullie evt week 7 +~12 tm 16 februari? Richting Westendorf/ HInterglemm 👋

Hoi Elna en Geert,

Heb inmiddels een vakantie geboekt,voor deze periode.
Ben er wel voor in om vanaf half Maart nog een keer te gaan.
Liefst vliegen naar Innsbruck, of Salsburg en dan naar een sneeuwzeker gebied. Dit is ook leuk voor een paar dagen.
Ik hoor wel of jullie dan ook willen/kunnen.

Groet, Neeltje

Goedemorgen dames en eventuele andere gegadigden.,
Ik heb inmiddels gekozen voor een weekje Nauders. Maar wanneer staat nog niet vast.
Ik wil graag met mijn auto mits de medereiziger ook delen wil rijden.
Wie o wie?
Groet
Geert

Hoi Elna,
heb je al een ski-maatje gevonden.
Zo niet, misschien kunnen we toch eens contact hebben over wensen en mogelijkheden.
Ik hoor graag van je.
Groet
Geert

Geert wanneer ben je in Nauders ?

Plaats een reactie