Te Koop setje Rossignol Hero Elite St Ti (172cm, radius 14m)

Heerlijke ski voor korte tot middellange bochten. 4 jaar oud, alleen voor training indoor gebruikt. Topsheet lichte gebruikssporen, belag en kanten 100%, nooit schades of reparaties aan (nodig) geweest. Lengte 1.72m, radius 14m. Geschikt voor licht tot vergevorderd. Prijs EUR 300.

null
null
null
null

Edwin van Riel

Top ski

Absoluut, dank je @sjaak27. T is dat ik ze al een jaar niet meer gebruik. 1 paar (vd 2) vorig jaar al verkocht maar mijn dochter doet of gs of terrein en ik ben (voor wat betr kortere bochten) over naar die Dyna FIS sl. Smaak verandert in de loop der jaren blijkbaar ;)

Edwin van Riel

Zeker, zonde om te laten liggen.

Gereserveerd

Edwin van Riel

Gereserveerd

evr66 op 17 jan 2024 18:04

En weer beschikbaar, geinteresseerde dacht dat ze qua niveau wat te hoog gegrepen zouden zijn. Als er nou iets gemakkelijk is, maar goed, zijn dus nog niet verkocht.

Edwin van Riel

Tsja, ik zeg inklikken en prijzen winnen🥳☃️

evr66 op 17 jan 2024 18:04

En weer beschikbaar, geinteresseerde dacht dat ze qua niveau wat te hoog gegrepen zouden zijn. Als er nou iets gemakkelijk is, maar goed, zijn dus nog niet verkocht.

evr66 op 17 jan 2024 20:45

*bericht bewerkt door Piefke op 17 jan 2024 20:50

LA NORMA😍☃️

Tsja, ik zeg inklikken en prijzen winnen🥳☃️

evr66 op 17 jan 2024 18:04

En weer beschikbaar, geinteresseerde dacht dat ze qua niveau wat te hoog gegrepen zouden zijn. Als er nou iets gemakkelijk is, maar goed, zijn dus nog niet verkocht.

evr66 op 17 jan 2024 20:45
Piefke op 17 jan 2024 20:50

precies, als er nou 1 ski is waarbij ik me over mijn niveau geen zorgen zou maken zijn het deze wel. Blijkbaar ben jij toch heel erg goed&getalenteerd @piefke dat je ze de baas kon hahaha

Edwin van Riel

Ja wel een rare, die hero elites staan er toch niet om bekend dat het super moeilijke ski’s zijn! Veel succes met de verkoop!

en gereserveerd

Edwin van Riel

Verkocht

Edwin van Riel

Plaats een reactie