Union Strata of Force

Met het nieuwe seizoen in aantocht, kriebelt het om nieuwe bindingen te scoren. Ik rij al een paar jaar op mijn Ride Rodeo’s uit 2014 met een aluminium frame.
"

null

Ervaring:
Snowboard nu al 6 jaar, kom prima een zwarte piste af en ben onlangs begonnen met wat ground tricks en af en toe een rondje in het funpark. Dit jaar ga ik ook voor het eerste freeride in Noord-Macedonië. dus zoek een binding die eingelijk een beetje alles kan.

Board:
Heb twee boards waar de bindingen op gaan , een Never Summer Prototype Two en een Harpoon. De Prototype is mijn standaard plank, en de Harpoon gebruik ik meer voor freeride-actie.

Ik heb eindelijk een shortlist van twee bindingen: de Union Strata of de Union Force. Of een derde optie misschien gewoon vasthouden aan wat ik heb.

Ben benieuwd naar jullie mening?

Ik heb zowel de Force als de Strata. De Force is een goede binding voor op de piste en de Strata is fijner als je meer in het funpark te vinden bent. De Force kan alles, is iets directer dan de Strata. De Strata is flexibeler wat beter tot zijn recht komt in het park, maar ook op de piste is het een fijne binding.

zijn uit eindelijke een stel strata’s geworden.

Plaats een reactie