Transfer Luchthaven Turijn naar Monte Rosa

Dit onderwerp gaat over de bestemming Monte Rosa

Hallo,

Wij overwegen (2volwassenen) de mogelijkheid om op Turijn te vliegen voor een bezoek aan Monterosa voor een Short Ski. Gepland van 21/3 tot 25/3.

De transfer van de luchthaven naar één van de dorpen is nog niet zo eenvoudig of duur, op het eerste zicht. Zijn hier mensen die hiermee ervaring hebben?

Moesten we effectief boeken gaan we misschien opzoek naar mensen die een taxi willen delen, indien er geen andere voor de hand liggende oplossingen zijn.

Denk gewoon auto huren.

Iemand een rijbewijs? Je huurt echt voor weinig in die periode:
https://www.easyterra.nl/q/ebcb054e7ab29292d5759305b8ce0c9c/…

Dit is incl. winterbanden en kettingen. Check ook even de prijs van die C5 Aircross

Ik bekijk deze optie, was eigenlijk nog niet bij me opgekomen.

Tegenwoordig boek ik mijn taxi’s altijd via Booking.com en die zijn echt goedkoop!

Voorzitter Nederlandse Vereniging Brakke Skiliften

@GeensMaarten inderdaad, huurauto. Voor €100 heb je er eentje met afkoop eigen risco, zonder iets van een €40. 1u30 rijden en als ik goed zie op Google Maps parkeerplaats genoeg.

Wil je ook een verslagje schrijven eenmaal je terug bent? Monte Rosa staat ook op mijn shortlist juist omdat het niet zo populair is, nadeel is dat je weinig ervaringen vindt en zeker niet van shortski’s…

Uiteindelijk toch gekozen om met de auto te gaan omdat we di 19/3 al kunnen gaan rijden. Als je alles in rekening begint te brengen weegt het ook allemaal niet op in ons geval. Financieel en tijd. Autohuur mag je voor de eindprijs toch wat meer tellen dan 100€.

We zullen op de middag vertrekken en tot Aosta rijden. Daar overnachten en 's morgens vroeg tot staffal waar we op de berg verblijven.

Di 19/3 12u vertrekken en rond 22u in hotel in aosta.
Wo 20/3 tot za 23/3 volledige dagen skiën.
Zo 24/3 nog afdalen na het ontbijt en dan terug rijden in één keer.

@Domie doe ik zeker.

*bericht bewerkt door GeensMaarten op 10 feb 2024 17:36

Plaats een reactie