Ski waxer en slijper Zuidoost Nederland

Beste Forumleden,

Ik wil mijn skies laten waxen en slijpen maar weet niet zo goed waar…
Woon in omgeving Eindhoven wil er iemand zijn ervaringen delen met mij?
Je hebt sowieso de Intersport Biggelaar als mogelijkheid, decathlon in Best, skihandel Heeze. Kan het bij de sport 2000 in Veldhoven? Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen, en of ik er nog eentje over het hoofd zie.

Een andere optie waar ik nog over twijfel is om het in Oostenrijk te laten doen op de aankomstdag, is er verschil tussen hoe ze het daar doen en hier?

ALvast bedankt!

Mijn ervaringen met slijpen en waxen op locatie zijn best positief: inderdaad op de late middag van de aankomstdag wegbrengen bij een grote sportzaak en de volgende ochtend ophalen. Bij Nederlandse zaken (omgeving Breda, uiteindelijk vaak uitgevoerd door Dr Wax) overigens ook weinig te klagen gehad maar het duurt wat langer.

Telt Schijndel (De Wit) nog als omgeving Eindhoven?

Mijn collega Kustomaid https://kustomaid.com/ in Berlicum!

Date your skis but marry your boots

In Beek en Donk zit Van Meelis. Echt een vakidioot!

Sportieve groet, Luuk

Goede ervaringen bij Dirk van Meelis in Beek en Donk, en bij Sport 2000 Olympia Veldhoven

Kustomaid kan ik enkel beaamen! Alle wensen mogelijk. Er zijn weinig mensen die er zoveel vanaf weten.

Ik ga ook altijd naar volle tevredenheid naar Dirk van Meelis in Beek en Donk. Kijk wel even naar de openingstijden.

Wij zijn prima tevreden bij Biggelaar…

Thanks voor de vele reacties en nieuwe namen! We gaan op onderzoek uit!

SnowWaxJob in Oosterhout is ook een aanrader. Goede service en met de hand gewaxt. Wax blijft er lang in zitten!

Plaats een reactie