Te koop Elan Ripstick 96 black 180 cm 2023

Te koop aangeboden:
Elan Ripstick Black Edition 180 cm 2023
Tyrollia Atack 13 binding
10 dagen op geskied
Minimale gebruikssporen
Vraagprijs €600

null
null

Hoe lang en zwaar ben je zelf? Wat is de reden dat je ze zo vlot wegdoet?

Beste JPS,
ik ben 184cm en 82 kg. Skischoenlengte 303mm. Er zit nog 1,5cm marge op deze binding.
Ik heb ze cadeau gekregen van mijn vrouw. Ik vind ze te stijf (" klassieke achterkant). Ik zoek iets meer rocker/speelser (jumps, switch etc). Dit is een hele goede ski voor een directional skier. Daar heb ik al een andere ski voor (Nordica enforcer 88).
mvg
Sebastiaan

Hi Sebastiaan, ik heb dezelfde lengte bij 85 kg. Ik zoek wel directionele ski’s maar ze zijn me toch net te kort denk ik. Als het Ripsticks worden dus 188cm. Dank voor je vlotte reactie! Groet, JP

@-JPS- https://www.ekosport.nl/elan-ripstick-96-black-edition-p-c24… hier met (momenteel) extra korting voor net iets meer dan €600. Is een DIN11 binding afdoende, dan onder de €600.

Dank voor de tip @Bennie, ik had ze idd ook al gevonden. En Ekosport heeft ook nog 188cm. Ik wil ze vooral gebruiken buiten de piste en dan is de extra float tov 180 denk ik wel gewenst.
Ik ga nog even doorzoeken naar wat alternatieven (had de Faction Dictator ook op het oog) maar de Ripstick 96 staat zeker hoog op de shortlist.

@sebass als je een alternatief zoekt voor de Ripstick, bekijk dan eens de Blizzard Rustler 9. Geen full twintip, maar wel echt top voor wat jij er volgens mij mee wil doen. En gewoon de piste mee afcarven kan er ook prima op trouwens.

Een amateur is gewoon een liefhebber

@Biggie
ja dank, daar was ik al naar aan het kijken… de Rustler 9. Ook de QST 92.

Plaats een reactie