Excel overnachtingsmogelijkheden onderweg naar skigebied

Hi all,
Ik meen dat er (jaren terug) een Excel sheet is gemaakt waar overnachtingsmogelijkheden voor onderweg naar de wintersport werden genoteerd. Mijn zoektocht in het forum heeft me nog niets opgeleverd. Zal vast aan mijn zoektermen liggen, kan iemand me helpen?
Gr Danny

Waarschijnlijk ingehaald door de tijd… je kan tegenwoordig op Google maps toch heel makkelijk accommodaties vinden op je route?

https://www.wintersport.nl/forum/topic/159650?page=2…

ik heb dit topic gevonden. Er is als ik het goed lees een screenshot van de excel sheet door gigi gestuurd. Deze is alleen niet zichtbaar voor zover ik zo vlug zie. Zoekterm was overnachting excel. Hier heb je natuurlijk niet echt iets aan, maar misschien dat je als je alle reacties leest, dan wel ziet waar de excel gedeeld is, toen ik er in enkele minuten overheen keek heb ik niets gevonden.

Ski you later!

Waarschijnlijk ingehaald door de tijd… je kan tegenwoordig op Google maps toch heel makkelijk accommodaties vinden op je route?

Olafski op 07 feb 2024 12:24

Ja dat kan zeker inderdaad. Dit betreft een lijstje met mogelijkheden waar de leden enthousiast over waren en goede ervaringen mee hadden. Soort van Google Review, maar dan iets kleinere cirkel en meer betrouwbare feedback.

https://www.wintersport.nl/forum/topic/159650?page=2…

ik heb dit topic gevonden. Er is als ik het goed lees een screenshot van de excel sheet door gigi gestuurd. Deze is alleen niet zichtbaar voor zover ik zo vlug zie. Zoekterm was overnachting excel. Hier heb je natuurlijk niet echt iets aan, maar misschien dat je als je alle reacties leest, dan wel ziet waar de excel gedeeld is, toen ik er in enkele minuten overheen keek heb ik niets gevonden.

tessaneedssnow op 07 feb 2024 12:32

Dank voor het meezoeken @Tessaneedssnow dit was een topic van iemand op zoek naar een budgetreis. Ik denk dat @gigi daarvoor een Excel had opgezet om kosten in kaart te brengen. Evengoed bedankt voor je hulp!

Plaats een reactie