Head joy

null

Iemand ervaring met de joy head ski?
Deze is voor mijn vriendin (1 jaar ski ervaring)
Vooral een piste skier.

Zie hem bij outdoorxl voor een scherpe prijs. Goede koop? Betrouwbare site?

Site is zeker betrouwbaar, paar x besteld alleen maar positief.

Ski is echt een instapmodel, plannen om vaker te gaan? Dan zou ik zeggen neem een ski met meer groeimogelijkheden.

Ow en eigen skischoenen > skies

Ik heb met 1 jaar ervaring de Absolut Joy gekocht - daar kan ze langer mee door.

Heeft ze al goed passende schoenen?

Als ik later groot ben woon ik in Val Cenis of Val Gardena ❤️❄️

Ik heb met 1 jaar ervaring de Absolut Joy gekocht - daar kan ze langer mee door.

Heeft ze al goed passende schoenen?

LoveToSki op 07 feb 2024 20:10

Nee nog niet, maar die komen eraan.

Dit is wel de easy joy, volgens mij een ander model dan de absolut joy.

Site is zeker betrouwbaar, paar x besteld alleen maar positief.

Ski is echt een instapmodel, plannen om vaker te gaan? Dan zou ik zeggen neem een ski met meer groeimogelijkheden.

Tbone op 07 feb 2024 20:03

Die plannen zijn er zeker, aankoop is ook deels financieel. Nog 2x een week huren en je hebt ze eruit.

Ik heb met 1 jaar ervaring de Absolut Joy gekocht - daar kan ze langer mee door.

Heeft ze al goed passende schoenen?

LoveToSki op 07 feb 2024 20:10

Nee nog niet, maar die komen eraan.

Dit is wel de easy joy, volgens mij een ander model dan de absolut joy.

jessehuijers op 07 feb 2024 20:14

Klopt - ik denk persoonlijk dat je partner meer aan een absolut heeft dan de easy. De easy is echt een starterski.

Als ik later groot ben woon ik in Val Cenis of Val Gardena ❤️❄️

Ik heb zelf de Pure Joy (versie van een aantal jaren terug) en die bevalt prima. Verder er (helaas) totaal geen verstand van. Deze zijn van dit jaar (afgeprijsd 300 euro)
https://www.head.com/nl_NL/pure-joy-315701-set.html…

*bericht bewerkt door mardejo1 op 07 feb 2024 21:04