Aangeboden: twee 2-persoonskamers in Flachau 17-24 feb. 2024

Dit onderwerp gaat over de bestemming Flachau

Aangeboden: Twee tweepersoons hotelkamers inclusief ontbijt en gebruik van zwembad en spa in Hotel Almlust, Flachau, Oostenrijk van zaterdag 17 feb - zaterdag 24 feb 2024. Waarde: 4.256,- Euro.

Wegens omstandigheden kunnen we er zelf niet de hele week heen en willen de kamers voor de hele week beschikbaar stellen aan u tegen een korting van 40 procent op de prijs.

Informatie over het hotel op website: www.almlust.com/de/

Informatie over de betreffende kamers (Almsmart Plus Doppelzimmer): https:www.almlust.com/de/zimmer-appartements-chalets/zimmerd…

null
null
null
null
null

Dus 2100 voor een kamer met ontbijt voor max 2 personen voor een week in een mooi hotel met welness, nu dus voor €1280. Halfpension bijboekbaar?

Laat ik zo zeggen, ik sta zo ver van dit soort reissommen af dat ik me niet eens kan voorstellen of dit een stevig pijspunt is of niet…
P.S. Kan de annuleringsverzekering niet wat voor je betekenen? Of vergoeden die de overgebleven €1800?

*bericht bewerkt door Bennie op 09 feb 2024 12:23

ik weet t niet of ik t zo mag/kan zeggen, maar dit voelt voor mij niet ok…

o weken lid

er is zoveel oplichting te vinden tegenwoordig. Wees in elk geval voorzichtig als je in contact komt met mensen die iets aanbieden.

check check dubbel check!

Bennie, dank voor je bericht. Ja, dat klopt. Wij hebben de kamers in augustus rechtstreeks bij Hotel Almlust geboekt.
Wat betreft je idee om te annuleren en de verzekering te raadplegen: dat is geen optie.
Hotel Almlust is op de hoogte van de situatie en vind het prima als we een andere familie of groep van vier personen vinden die onze kamers overnemen.
Met vriendelijke groeten,
Mike.

Nemrah, over het algemeen heb je gelijk natuurlijk! Maar wie geïnteresseerd is en contact met ons zoekt, zal zien dat het 100% goed is. Hotel Almlust is op de hoogte van de situatie en vindt het prima dat we een andere familie voor de hotelkamers zoeken.

Deze reactie is dan weer top! Wie weet vinden jullie iemand via hier. Een ander voorstel was ook al gedaan: 60% Refund vragen en dan kan t hotel ze weer opnieuw verhuren….

Plaats een reactie