Atomic Automatic 180 cm

null
null
null
null
null

Gebruikt als extra ski voor de poederdagen. Maar doet het ook verassend goed op de piste.

Wat meer gebruiks sporen bovenop. Belag in prima conditie.

Prijs 100€

Op te halen omgeving Amsterdam.

May the ski force be with you !!

@CJAHulskamp Ga je er toch afscheid van nemen? Voor potentiele kopers, dit is een ECHT een hele lekkere ski en voor dat geld nog meer :-P

When life gets too complicated.... SKI

@CJAHulskamp Ga je er toch afscheid van nemen? Voor potentiele kopers, dit is een ECHT een hele lekkere ski en voor dat geld nog meer :-P

Alex op 12 feb 2024 10:32

Klopt ! Maar de ski collectie wordt te groot. Hoop er iemand anders er blij mee te maken.

May the ski force be with you !!

@CJAHulskamp Op welke BSL zijn de bindingen geboord en wat is de speling naar voor/ achter (Misschien is het iets voor mijn zoon)

When life gets too complicated.... SKI

@CJAHulskamp Op welke BSL zijn de bindingen geboord en wat is de speling naar voor/ achter (Misschien is het iets voor mijn zoon)

Alex op 12 feb 2024 14:35

305 mm. Ik kijk vanavond of er nog veel spelling is.

May the ski force be with you !!

Als ik goed naar de foto kijk, zit er een railbinding op. Dus verschuifbaar. Zie sowieso al een paar maten groter en kleiner door de window staan.

Als ik goed naar de foto kijk, zit er een railbinding op. Dus verschuifbaar. Zie sowieso al een paar maten groter en kleiner door de window staan.

Bennie op 12 feb 2024 15:06

Klopt is railbinding.

May the ski force be with you !!

Als ik goed naar de foto kijk, zit er een railbinding op. Dus verschuifbaar. Zie sowieso al een paar maten groter en kleiner door de window staan.

Bennie op 12 feb 2024 15:06

Scherp :-)

When life gets too complicated.... SKI

Verkocht en opgehaald.

May the ski force be with you !!

Plaats een reactie