Parkeren Samnaun

Volgende week wil ik va Nauders 1 dagje meepakken in Ischgl Samnaun waar kan ik het beste parkeren in Samnaun zijn de parkeerplekken snel vol en zijn deze gratis ?
Tips zijn welkom

Tijdens corona 1 jaar in Samnaun verbleven ipv Ischgl, destijds was het zo dat je makkelijk bij de gondel kon parkeren. Deze parkeer plekken zijn gratis, ik zou echter wel optijd zijn om zeker te zijn van een plaats. De meeste komen vanuit Samnaun met een skibus, maar er zijn vaak dagjes mensen die wel hun auto daar neerzetten. Vanaf de parkeerplaats bij de gondel kan je met een lift naar de gondel zelf toe waardoor je niet veel hoeft te lopen.

If one day speed kills me, don't cry because i was smiling~Paul Walker

Als de parking bij de gondel vol zou staan, kan je hogerop in Samnaun Dorf parkeren en dan het paadje 80a langs het riviertje naar de gondel skiën, of via 80b als dat beter uitkomt vanaf je parkeerplaats. Dan moet je einde van de dag wel via de 80 terug naar beneden om bij je auto uit te komen. Maar de parking aan de gondel heb ik eigenlijk nog nooit helemaal vol gezien.

*bericht bewerkt door Hupla op 12 feb 2024 11:09

@Hupla dank voor de handige rip

Nog nooit problemen gehad met parkeren in Samnaun. Was er wel altijd gewoon op tijd. (Starttijd rond 0900).

Plaats een reactie